اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی

فریادهای مرگ بر اسرائیل در استان البرز طنین انداز شد

خبرگزاری فارس: با حضور گسترده نسل سوم و چهارم انقلاب و قشرهای مختلف مردم فریادهای مرگ بر اسرائیل در استان البرز طنین انداز شد.

فریادهای مرگ بر اسرائیل در استان البرز طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در حال حاضر هزاران نفر در 13 شهر و شهرستان استان البرز از جمله کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، مشکین‌دشت، مهرشهر، اشتهارد،‌ آسارا، محمدشهر، فردیس و کمالشهر با حضور در این راهپیمایی انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

راهپیمایان با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین آزاد است، صهیونیست نابود است، جانم فدای رهبر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده،‌ فریاد اعتراض خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

همچنین آنها پلاکادرهایی مزین به تصاویر رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)،‌قدس شریف، مبارزان فلسطینی در دست دارند.

همچنین قرار است تا لحظاتی دیگر پرچم‌ رژیم اشغالگر قدس به همراه آدمک‌های سران این رژیم مجعول توسط دانشجویان بسیجی استان البرز به آتش کشیده شود.

نکته بسیار مهم در راهپیمایی امسال در سراسر استان البرز و با وجود آنکه زمان زیادی از برگزاری این مراسم نمی‌گذرد،‌ حضور پر معنی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در کنار  خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

در میان این جوانان ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان و طلاب حضور دارند.

هم اکنون تعدادی از جانبازان و آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس در صف نخست راهپیمایی حضور داشته و با فریادهای مرگ بر ضد ولایت فقیه بار دیگر پیمان خود با ولایت را تجدید کردند.

تعدادی از این جانبازان ولایت، از ناحیه هر دو پا مجروح شده و یا دچار ضایعه نخایی هستند، اما با تجهیزاتی مانند ویلچیر در راهپیمایی شرکت کرده تا عزم و اراده آهنین خود برای تحقق آرمان‌ها و اصول انقلاب را بار دیگر به اثبات برسانند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول