اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر ایران اسلامی

مرگ بر اسرائیل در آسمان کرمان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم کرمان از دقایقی پیش در سراسر استان پهناور کرمان با فریاد مرگ بر اسرائیل آغاز شد.

مرگ بر اسرائیل در آسمان کرمان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش و با حضور پرشور مردم سراسر استان پهناور کرمان آغاز شد.

مردم روزه‌دار استان کرمان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با ندای الله اکبر و با شور شعف به سمت میعاد‌گاه‌های نماز جمعه حرکت کردند.

مردم روزه‌دار استان کرمان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس با حضور در مسیرهای از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیسم" به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

همچنین شهروندان کرمانی با شعارهایی حمایت خود را از مردم سوریه اعلام و کشتار شهروندان سوری را توسط عوامل تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب اعلام کردند.

حضور جوانان و نوجوانان در مراسم راهپیمایی امروز با پرچم‌های حزب‌الله لبنان، فلسطین و جمهوری اسلامی ایران بسیار چشمگیر است، مردم شهیدپرور کرمان همچنین پلاکاردهایی که روی آن منقش به تصویر مسجدالاقصی است را با خود حمل می‌کنند.

شهروندان کرمانی در مسیر خیابان طالقانی، میدان بسیج، بلوار شهید عباس‌پور به سمت مصلای بزرگ امام علی (ع) این شهر حرکت کردند تا نماز دشمن‌شکن جمعه را اقامه کنند.

به گزارش خبرنگاران فارس از سراسر استان پهناور کرمان، مردم روزه‌دار و متدین دیار کریمان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس فریاد حق‌طلبانه خود را بلند کردند و حمایت خود را از مظلومان عالم به ویژه ستم‌دیدگان فلسطینی بیان داشتند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول