اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان تاکید شد

ضرورت تسریع در ایجاد پارک علم و فناوری کردستان

خبرگزاری فارس: در سومین جلسه کمیته توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان کردستان بر اهمیت تسریع در ایجاد پارک علم و فناوری در این استان تاکید شد.

ضرورت تسریع در ایجاد پارک علم و فناوری کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز در سومین جلسه کمیته توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان کردستان؛ مراکز رشد واحدهای فناور و بنیاد نخبگان واحدهای زیرپوشش دارای قابلیت‌های صادراتی ارزیابی شد.

در این جلسه وضعیت موجود این مراکز ارزیابی و به سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام شد تا مقدمات تشکیل همایش تجاری‌سازی و توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان با همکاری اعضاء و سازمان توسعه تجارت ایران فراهم شود.

همچنین موضوع تبیین ضرورت ایجاد پارک علم و فناوری، مشکلات زمین و اعتبارات مربوط به آن مطرح شد تا از طریق هیئت منتخب کمیته استانداری مورد پیگیری واقع شود.

پارک علم و فناوری سازمانی است که به وسیله متخصصان حرفه‌ای اداره می‌شود و هدف اصلی آن افزایش ثروت جامعه از طریق تشویق و ارتقای فرهنگ نوآوری و افزایش توان رقابت در میان شرکت‌ها و موسساتی است که متکی بر علم و دانش در محیط پارک فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول