اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی

روز قدس روز وحدت و یکپارچگی است

خبرگزاری فارس: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در بیانیه‌ای اعلام کردند: روز قدس در تاریخ درخشان امت اسلامی روز وحدت و یکپارچگی است.

روز قدس روز وحدت و یکپارچگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این بیانیه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است: قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای غربی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطین مبدل شده است.

در این بیانیه آمده است: بدون شک مسئله قدس چالش‌ بر سر محدوده یک سرزمین و یا حتی مظلومیت یک ملت نیست، بلکه درگیری تفکیک اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی است.

اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در بیانیه خود آورده‌اند: این روز بزرگ روز سعی صفا و مروه روزه‌دارانی است که در آیین بزرگ صیام روزه‌هایشان را اکمل می‌کنند و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیمانی دوباره می‌بندند، آنچه این سیل خروشان را به راه می‌اندازد اعتقادات عمیق دینی و فطرت پاک عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی است که همین مسئله همچون خاری در گلوی ظالمان مادی‌گرای عالم فرو رفته و آنان را زمین‌گیر کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در راهپیمایی عظیم روز قدس ملت ایران مواضع خود را برای دنیا تشریح می‌کند به ویژه امسال این ملت هوشیار با درک حساسیت شرایط موجود و بیداری اسلامی با حضور گسترده خود در تظاهرات روز قدس، خواب‌های آشفته مستکبران را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرده و رعب و وحشت را بر اردوگاه متجاوزین مستولی می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: ملت آگاه و آشنای به مصالح سیاسی، زمان‌شناس و موقعیت‌شناس ما می‌داند که باید از هر سال قوی‌تر و پرشورتر وارد صحنه شود ملت و دولت مسئولان و آحاد مردم زن و مرد و کوچک و بزرگ اجتماعات عظیم میلیونی را در سراسر کشور به راه می‌اندازند و شعارهای انقلاب و مواضع سیاسی حقیقی این کشور و نقاط برجسته خط نورانی ترسیم شده به وسیله امام امت را که خط عزت این ملت است با صدای بلند فریاد می‌زنند، می‌خواهند تا دنیا ملت ایران را بشناسد و آن را خوب درک کند.

در ادامه آمده است: ما اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با استعانت از خداوند متعال و با عنایت حضرت صاحب‌الزمان(عج) الهام از آموزه‌های جاودان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظه‌العالی) با شرکت گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم شریف استان مرکزی برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول