اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار ایلام:

روز قدس نماد سنجش عدالت‌طلبی در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه و استاندار ایلام با صدور بیانیه مشترکی ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند: روز قدس نماد سنجش عدالت‌طلبی در جهان است.

روز قدس نماد سنجش عدالت‌طلبی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از بیانیه مشترک حجت‌الاسلام محمد نقی لطفی و مجتبی اعلایی آمده است: روز قدس نماد تقابل استکبار با اسلام است.

این بیانیه مشترک می‌افزاید: این روز نماد سنجش آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی در جهان است، در این روز مردم روزه‌دار، سرافراز و با بصیرت ایران اسلامی تحت امر مقام معظم رهبری با مشارکت خود در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ستمدیدگان فلسطین و دیگر ملل مسلمان ستمدیده جهان، انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی و رژیم منحوس، غاصب و نامشروع اسرائیل به نمایش می‌گذارند.

این بیانیه مشترک خاطرنشان می‌کند: روز قدس تدبیر اندیشمندانه و میراث ارزشمند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است. ظالمان و مستکبران جهان خصوصا آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بدانند که امت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره از حمایت ملت مظلوم فلسطین دست برنخواهد داشت و تا پیروزی مردم فلسطین و آزادی قدس شریف در کنار این ملت مظلوم و بی‌دفاع خواهد بود.

این بیانیه مشترک اضافه می‌کند: مردم با حضور گسترده و پرشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبر انقلاب تجدید میثاق کرده و عزم خود را برای آزادی بیت‌المقدس و قدس شریف از دست صهیونیسم جهانخوار جذم می‌کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول