اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس فرصتی برای حمایت از خط مقدم مقاومت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان مردم در روز قدس امسال با شعارهای خود باید از خط مقدم مقاومت مسلمانان علیه اسرائیل که همان کشور سوریه است، دفاع کنند.

روز قدس فرصتی برای حمایت از خط مقدم مقاومت است

 احمد امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت برگزاری پرشکوه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: ابتکار امام خمینی(ره) با نام‌گذاری روز قدس سبب شد فلسطین در رأس برنامه‌های جهان اسلام قرار بگیرد و در واقع این روز موضوع آرمان قدس را در ذهن تمام ملت‌ها زنده کرد.

وی ادامه داد: این روز نقشی در جهان بازی کرد که موجب شد آرمان فلسطین تا ابد ماندگار باقی بماند و در ذهن ملت‌ها ماندگار شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برگزاری باشکوه هر ساله راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده این است که فرمان امام راحل بر قلب ملت‌های جهان نشسته است و ملت‌های مسلمان بر این باورند که می‌توانند با همین راهپیمایی بر اسرائیل غاصب پیروز شوند.

وی ابراز داشت: ویژگی خاص روز قدس امسال این است که سران جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا و اسرائیل با حمایت سران مرتجع و وابسته منطقه به نوعی تلاش می‌کنند، خط مقاومت مسلمانان در برابر اسرائیل را در سوریه دچار تزلزل کنند.

امیرآبادی عنوان داشت: سوریه همیشه حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و به همین خاطر استکبار تلاش می‌کند تا این نظام را از بین ببرد.

وی گفت: موضوع سوریه باید به عهده مردم سوریه گذاشته شود و مردم این کشور باید تصمیم بگیرند که چه گروهی بر آنان حکومت کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت نیروهای مسلح در سوریه بیان داشت: دموکراسی هیچ‌گاه با سلاح و زور محقق نمی‌شود و هر کسی خواهان استقرار نظام مردمی در این کشور است باید سلاح را کنار گذاشته و از راه‌های سیاسی وارد شود.

وی تروریست‌های مسلح در سوریه را مزدورانی خواند که توسط برخی کشورهای منطقه ساماندهی شده‌اند و مانع ایجاد راه‌حل‌های سیاسی می‌شوند.

امیرآبادی اضافه کرد: مردم باید در روز قدس از دولت و مردم سوریه حمایت کنند چرا که وقایع سوریه در واقع توطئه استکبار برای شکست مقاومت اسلامی است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول