اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

روز قدس با اعتقادات ملت‌های مسلمان عجین شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس با اعتقادات ملت‌های مسلمان عجین شده است.

روز قدس با اعتقادات ملت‌های مسلمان عجین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، احمد آریایی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم حساسیت‌ها به انقلاب بیشتر می‌شود، اظهار داشت: وظیفه همه ما به پیروی از ولایت فقیه شرکت گسترده‌تر در راهپیمایی امسال روز قدس است.

وی ادامه داد: وقتی مصدومیت یک ورزشکار در المپیک لندن نادیده گرفته می‌شود و فرزندان یک خانواده شیعه در کشور سوریه ترور می‌شوند نقض حقوق بشر به وضوح دیده می‌شود و این نشان از آن دارد که به اصطلاح حقوق بشر از تروریست‌ها و استکبار جهانی حمایت می‌کند و امروز همین امر وظیفه حمایت از ملت مظلوم فلسطین را برای ملت‌های مسلمان جهان سنگین‌تر می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که وجود استکبار را باید از صحنه روزگار محو کنند.

وی افزود: امروز ملت بسیجی و همیشه در صحنه ایران با پیروی از ولایت در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و قطعاً استمرار این شعارها و راهپیمایی‌ها می‌تواند در محو این غده سرطانی از روی زمین مؤثر باشد.

آریایی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های مسلمان دنیا بیدار شده به این نتیجه رسیده‌اند که باید سردمداران حکومت‌های ظلم را که از سوی غرب تغذیه می‌شوند برکنار کنند و این امر با وحدت و یکپارچگی ملت‌ها به دست می‌آید.

وی در پایان گفت: همان‌طور که شاهد نابودی حاکمان کشورهای مصر، یمن، لیبی و تونس در آن کشورها بودیم روزی نیز شاهد نابودی رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول