اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادارات ایلام مردم را به شرکت در مراسم روز قدس دعوت کردند

خبرگزاری فارس: ادارات، نهادها، تشکل‌های سیاسی و شخصیت‌های برجسته استان و ... با صدور بیانیه‌هایی مردم استان ایلام را برای شرکت در مراسم روز قدس دعوت کردند.

ادارات ایلام مردم را به شرکت در مراسم روز قدس دعوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه‌ها ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی آمده است: حمایت از مردم مظلوم فلسطین باید استمرار یابد.

در بخش دیگری از این بیانیه‌ها آمده است: مردم شهید پرور استان ایلام بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس جلوه‌ای از اقتدار ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

ائمه جمعه و جماعات استان ایلام، فرمانداران استان ایلام، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، تیپ 11 امیرالمومنین (ع) استان ایلام، سازمان بسیج و طلاب و روحانیون، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه زنان، سازمان بسیج وکلا و حقوق‌دانان، بسیج هنرمندان، سازمان بسیج مهندسین، بسیج اصناف و بازاریان، بسیج اداری و کارگری، هیئت رزمندگان اسلام، حوزه‌های علمیه استان ایلام، بسیج عشایر و کارکنان امور عشایری، خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران از جمله نهادهایی بودند که مردم را برای شرکت در مراسم روز جهانی قدس دعوت کردند.

اداره کل راه و شهرسازی، مدیریت حج و زیارت، دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام، اداره کل منابع طبیعی استان ایلام، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی استان ایلام، شورای شهر اسلامی ایلام، شهرداری، جمعیت هلال احمر استان ایلام، سازمان تبلیغات اسلامی، جامعه ورزشکاران استان ایلام و... از دیگر دستگاه‌های استان ایلام بودند که در بیانیه‌های جداگانه‌ای مردم را برای حضور در مراسم روز جهانی قدس دعوت کردند.

حزب مؤتلفه اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری، جمعیت رهپویان و ... از تشکل‌های سیاسی استان ایلام بوده که با صدور بیانیه‌های جداگانه مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

همچنین نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ... نیز در پیام‌های جداگانه‌ای مردم را برای حضور در مراسم روز قدس دعوت کردند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول