اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

حضور پرشور مردم باعث ناکامی دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پاکدشت گفت: حضور پرشور مردم در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار و سلطه‌گران جهان است چرا که با این حضور خود می‌توانند دشمن را در رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهای شومش ناکام بگذارند.

حضور پرشور مردم باعث ناکامی دشمنان می‌شود

قربانعلی مقبلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مصادف با روز قدس است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ارتباط با اهمیت این روز فرمودند «روز قدس، روز اسلام است.»

مسلمانان باید با یکدیگر متحد شوند

فرماندار پاکدشت افزود: در این روز همه مردم جهان باید به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند و این راهپیمایی حمایت همه‌جانبه از مظلومان جهان است. امام خمینی (ره) فرمودند «اگر همه مسلمانان متحد شوند و هر کدام یک آب دهان بیندازند اسرائیل نابود می‌شود.»

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با روز قدس بیان داشت: ایشان فرمودند «روز قدس، روز حیات اسلام است.» استکبار جهانی با این تدبیر امام خمینی (ره) به سوی نابودی پیش می‌رود و مردم فلسطین متوجه شدند که تنها نیستند و همه آزادی‌‌خواهان جهان همراه آنها هستند و از این روز بسیار تاریخی و اسلامی دفاع می‌کنند.

حضور پرشور مردم باعث ناکامی دشمنان می‌شود

مقبلی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم همه مردم حضور پرشور پیدا کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار و سلطه‌گران جهان بکوبند چرا که با این حضور خود می‌توانند دشمن را در رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهای شومش ناکام بگذارند.

فرماندار پاکدشت در ادامه با دعوت از مردم غیور این شهرستان یادآور شد: من از مردم غیور و شریف شهرستان پاکدشت می‌خواهم روز جمعه رأس ساعت 10 صبح در میدان آزادگان این منطقه حضور پیدا کنند.

ایران الگوی بیداری اسلامی کشورهای منطقه است

وی با توجه به حساسیت‌های منطقه و اوج جنایات رژیم صهیونیستی و جنایات آمریکا در سوریه و دیگر کشورهای منطقه گفت: مردم در این راهپیمایی حضور باشکوهی داشته باشند چرا که روز قدس امسال، با سال‌های گذشته به دلیل استقرار بیداری اسلامی در کشورهای منطقه متفاوت است و الگوی انقلاب‌ و بیداری اسلامی‌شان جمهوری اسلامی ایران است.

مقبلی در ادامه تأکید کرد: ما در روز قدس امسال علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از مردم مقاومت سوریه هم دفاع می‌کنیم تا امیدواری در آنها بیشتر شود.

فرماندار پاکدشت در ارتباط با اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها ابراز داشت: این یک فرصت برای جمهوری اسلامی ایران و مسئولان نظام است چرا که نوبت بعدی ما برای میزبانی دوباره اجلاس 320 سال دیگر می‌شود زیرا 120 کشور هستند و هر سه سال یک‌بار این اجلاس برپا می‌شود.

فرصتی طلایی برای مردم و مسئولان نظام

وی با اشاره به ضرورت مغتنم شمردن این فرصت ادامه داد: این یک فرصت طلایی از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و حدود یک‌هزار خبرنگار این اجلاس را پوشش می‌دهند و اخبار آن را به تمام جهان مخابره می‌کنند.

مقبلی افزود: اجلاسی که سران کشورها و بیش از 18 نفر از ناظران بین‌المللی در آن حضور پیدا می‌کنند. ما باید بتوانیم توانمندی‌های کشور عزیزمان را به تمام جهانیان نشان دهیم و خود را اثبات کنیم.

فرماندار پاکدشت ادامه داد: امنیت و آرامش خاصی بر کشور حاکم است و این خود موجب بالا رفتن اعتبار کشور شده است. موقعیت ما هم در جهان و هم در منطقه خاورمیانه بسیار خوب است.

مسئولان تمام توانایی خود را به کار بگیرند

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم همه مسئولان اجرایی و امنیتی و دستگاه‌های خدمات‌رسان همه قوای خود را به‌کار ببرند تا بتوانیم بار دیگر هویت و اصالت نظام اسلامی را در اجلاس جنبش سران غیرمتعهدها به نمایش بگذاریم.

مقبلی در ارتباط با تأثیرات این اجلاس در کشور اظهار داشت: این اجلاس یقیناً تأثیرات بسیار خوبی دارد و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و امیدوارم میزبان خوبی برای سران کشورها و بیش از یک‌هزار خبرنگار باشیم.

پاکدشت آمادگی میزبانی از سران کشورها را دارد

فرماندار پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز در شهرستان پاکدشت، پایتخت گل و گیاه استان تهران آمادگی پذیرایی از سران کشورها را داریم و آنها می‌توانند از این شهرستان که کشاورزی و صنعتی است نیز بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول