اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلاتکلیفی در مدیریت عالی نهبندان

شرافتی رفت، خزاعی استعفا داد

خبرگزاری فارس: در حالی که در روزهای گذشته انتصاب حسین شرافتی فرماندار فعلی نهبندان به عنوان فرماندار قاین قطعی شده بود، علی خزاعی معاون سیاسی فرمانداری نهبندان هم استعفا داد تا مدیریت عالی این شهرستان در روزهای آتی بلاتکلیف بماند.

شرافتی رفت، خزاعی استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین شرافتی فرماندار فعلی نهبندان که از هفته‌های گذشته زمزمه رفتنش به قاین شنیده می‌شد سرانجام برای تصدی فرمانداری قائنات قطعی شد.

روند تغییرات در سطح فرمانداری شهرستان در حالی ادامه دارد که علی خزایی روز گذشته به عنوان سومین معاون فرماندار شهرستان نهبندان از سمت خویش استعفا داد.

فرماندار نهبندان هم با استعفای معاون سیاسی و اجتماعی خود موافقت کرده و شنیده شده چون فرماندار نهبندان خودش رفتنی است با این استعفا موافقت کرده است.

در اواسط سال گذشته علی خزاعی با حفظ  سمت در پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار این شهرستان انتخاب شد.

علی خزاعی معاون سیاسی و اجتماعی نهبندان هم دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خبر قبول استعفای خویش از سوی فرماندار شهرستان را تایید کرد.

وی مشکلات خانوادگی خود را مهم‌ترین دلیل بر استعفا و کناره‌گیری از پست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری نهبندان عنوان کرد.

از ابتدای سال جاری تا کنون مدیران جدیدی برای اداراتی از قبیل آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان، پلیس‌راه و تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان معارفه شدند که اغلب به نقش نماینده جدید نهبندان در این انتصاب‌ها اشاره کرده‌اند.

حال باید منتظر بود تا دید چه کسی به عنوان فرماندار جدید نهبندان و معاون سیاسی فرماندار معرفی خواهد شد و یا شاید در دقایق 90 قهرمان رشید تصمیم دیگری بگیرد.

در میان اخبار فرمانداری‌ها انتصاب فرهاد فلاحتی به عنوان نخستین فرماندار زیرکوه، محمدرضا رجبی‌مقدم به عنوان فرماندار جدید فردوس و خداحافظی عباس اقبال که از قدیمی‌ترین فرمانداران استان است نظرها را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول