اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

کمک مالی کارکنان فرمانداری میاندرود به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از اختصاص دو روز حقوق کارکنان فرمانداری این شهرستان به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

کمک مالی کارکنان فرمانداری میاندرود به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به بروز زلزله و جان باختن عده‌ای از هموطنان در استان آذزبایجان شرقی بر ضرورت کمک به آسیب‌دیدگان این رویداد ویرانگر تاکید کرد.

فرماندار میاندرود در این مورد با بیان اینکه زلزله و سیل در هر مکان دیگری نیز ممکن بود اتفاق بیفتد، تصریح کرد: در سال‌های اخیر کارهای خوبی در مساله مقاوم‌سازی منازل انجام گرفته و مطمئناً اگر این مساله نبود اتفاقات ناگوارتری را شاهد بودیم.

این مسئول افزود: مردم کشور ما در همه جای جهان به نوع‌دوستی و انسان‌دوستی شهرت دارند و مطمئنا این بار نیز دست حمایت خود را از سر این حادثه‌دیدگان برنمی‌دارند.

رجبی متذکر شد: در راستای حمایت مادی و معنوی از این هموطنان، کارکنان فرمانداری این شهرستان با اختصاص دو روز از حقوق خود را به این مساله گامی در این جهت برداشتند.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان و کمک‌های مردمی هرچه زودتر این مردم مصائب خود را فراموش کرده و به زندگی عادی بازگردند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول