اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سپاه و بنیاد شهید صورت گرفت

سرکشی و تجلیل از 107 خانواده شهید در دنا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دنا از سرکشی و تجلیل خانواده 107 شهید دنایی توسط سپاه و بنیاد شهید این شهرستان خبر داد.

سرکشی و تجلیل از 107 خانواده شهید در دنا

 به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، جهانگیر انصاری صبح امروز در حاشیه سرکشی از خانواده‌های شهدای این شهرستان گفت: با حضور مسئولان بنیاد شهید از 107 خانواده شهید در شهرستان دنا سرکشی و تجلیل به عمل آمد.

فرمانده سپاه ناحیه دنا با اشاره به مقام والای شهدا که با ایثار در راه اسلام جان خود خود را فدا کردند، حفظ منزلت و تکریم خانواده‌های شهدا را از ملزومات جامعه اسلامی دانست.

انصاری ابراز داشت: عزت، سربلندی و موفقیت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های شهدا و صبر و ایثار خانواده‌های آنان است.

این فرمانده ارشد نظامی در دنا اظهار داشت: شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و مسئولان باید تمام توان خود را در راستای خدمت به آنها به کار گیرند.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگوی اخلاقی و تربیتی برای نسل حاضر هستند، اظهار داشت: اکنون وظیفه ما در قبال شهدا حفظ ارزش‌ها و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است.

انصاری بقای جامعه را زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا دانست و گفت: مسئولان باید تلاش خود را به کار بندند تا یاد و نام شهدا را در جامعه زنده نگهدارند و مفاهیم ارزشمند جهاد و شهادت را در میان نسل جوان تقویت کنند.

وی تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا بالاترین سفارش امام راحل است و امروز مفتخریم افتخار خدمتگزاری به این قشر را سرلوحه امور خود قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه دنا افزود: تمام عزت و سربلندی ما در دنیا که موجب شده دشمنان جسارت تجاوز به نظام اسلامی را نداشته باشند از برکت مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها است.

انصاری عنوان کرد: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های نظام ما هستند و هر کس که در نظام ما مسئولیتی در اختیار دارد به برکت خون شهدا است.

وی هدف از این دیدار را تکریم از این خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های آن‌ها بیان کرد تا در صورت لزوم بنیاد شهید و مسئولان نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول