اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه:

110 گلزار شهید کهگیلویه نیاز به ساماندهی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه در راستای ساماندهی گلزار شهدا تاکنون 60 گلزار شهید ساماندهی شده گفت: 110 گلزار شهدا نیز نیازمند مرمت و ساماندهی هستند.

110 گلزار شهید کهگیلویه نیاز به ساماندهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بهنام صمدی‌فرد در حاشیه سرکشی از تعدادی خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان اظهار داشت: مسئولان باید بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانند پاسخگوی اندکی از جانفشانی‌های آنان باشند.

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه اضافه کرد: سرکشی و مشورت با خانواده شهدا به عنوان ولی‌‌ نعمتان انقلاب و کشور فرصت و ظرفیت مغتنمی برای مسئولان نظام است.

وی از خانواده شهدا به عنوان برکت انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران میراث گرانبهای انقلاب به شمار می‌روند.

صمدی‌فرد خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان را بزرگ‌ترین سرمایه‌های ملت ایران برشمرد و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان وارثان اصلی انقلاب اسلامی نقش‌ بسزایی در حفظ ارزش‌ها و تداوم راه امام راحل و شهدا دارند.

این مقام مسئول در بنیاد شهید کهگیلویه ابراز داشت: امروز نیز نوبت ما بوده تا ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم و با تکریم خانواده‌های آنان نشان دهیم که هنوز یاد و خاطره آنان زنده و جاودان است.

صمدی‌فرد تاکید کرد: هر چه انقلاب اسلامی ایران دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و ارزش دادن به خانواده شهدا و جانبازان انقلاب را بیمه خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه بیش از 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده، اذعان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه افتخار خدمت‌رسانی به خانواده 2 هزار و 235 جانباز و 80 آزاده را نیز دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان کهگیلویه تاکنون 60 گلزار شهدا ساماندهی شده‌اند، افزود: 110 گلزار شهدای این شهرستان نیازمند مرمت هستند.

صمدی‌فرد ادامه داد: در صورت اختصاص اعتبارات لازم در شش ماهه اول سال 92 تمامی گلزارها شهدای کهگیلویه ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول