اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

دست تجاوز صهیونیست‌ها باید از قدس شریف بریده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: ملت‌های مسلمان باید کاری کنند تا دست تجاوز صهیونیسم غارتگر از قدس شریف بریده شده و فلسطینیان به موطن خویش بازگردند.

دست تجاوز صهیونیست‌ها باید از قدس شریف بریده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نیر اظهار داشت: امروز دنیا در آستانه تحولات بزرگ و شگرف قرار گرفته به طوری که فریاد تظلم‌خواهی ملت‌های جهان به گوش می‌رسد.

وی روز قدس را روز فریاد‌رسی ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد و یادآور شد: دست تجاوز و ستم همه ستمگران را در کشورهای اسلامی باید بشکنیم و اجازه ندهیم قدس شریف بیش از این زیر‌چکمه صهیونیست‌ها پایمال شود.

فرماندار شهرستان نیر خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان به ویژه ایران با صدور انقلابشان که در حقیقت صدور اسلام راستین و بیان احکام ناب محمدی (ص) است به سیطره، سلطه و ظلم جهانخواران خاتمه دهند.

عباداللهی گفت: امروز چشم ملت‌ مظلوم فلسطین به تحرکات ملتهای مسلمان دوخته شده و این تحرکات باید تا آزاد‌سازی قدس شریف ادامه یابد.

این مسئول تاکید کرد: با درایت و هوشیاری مردم تبلیغات دشمنان اسلام در خدشه‌دار کردن حضور گسترده مردم در این راهپیمایی محکوم به شکست است.

فرماندار شهرستان نیر بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان نیر فردا (جمعه) ساعت 12 ظهر از مقابل بانک صادرات شعبه نیر آغاز شده و محل تجمع و قرائت قطعنامه مصلای شهر نیر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان نیر هم در این جلسه با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان علیه اسلام به حضور مردم در صحنه گفت: امسال نیز مردم به تکلیف دینی و شرعی خود عمل کرده و به صورت گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در زمینه برگزاری نماز عید فطر نیز اظهار داشت: نماز عید فطر در مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول