اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیپ 130 ارتش مستقر در خراسان‌شمالی در بیانیه‌ای:

روز قدس تأییدی بر حقانیت جنبش‌های مردمی است

خبرگزاری فارس: تیپ 130 پیاده شهید دلجویان ارتش مستقر در خراسان‌شمالی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای، روز قدس را تأییدی بر حقانیت حرکت‌ها و جنبش‌های مردمی در کشورهای اسلامی و ملل استکبار ستیز جهان دانست.

روز قدس تأییدی بر حقانیت جنبش‌های مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این بیانیه آمده است: سال‌هاست چکمه سنگین غصب و غارت، گره بر جبین مردان و زنانی زده است که تنها جرمشان، زندگی در سرزمین مقدسی است که میراث نیاکانشان بوده و اینک کودکان این سرزمین زندانی زندان ستم هستند.

این بیانیه می‌افزاید: قدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان، سال‌های سال است که در انتظار روزی به سر می‌برد که فرزندان قیام انتفاضه، شادمانی، آزادی و رهایی را هدیه‌اش کنند و بیرق فتح و ظفر را بر فراز مسجدالاقصی به اهتزاز درآورند.

این بیانیه تصریح می‌کند: روز جهانی قدس، نشانگر انزجار امت اسلام از اشغالگران قدس و تایید بر حقانیت حرکت‌ها و جنبش‌های مردمی در کشورهای مسلمان و ملل استکبار ستیز جهان در حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین است.

همچنین در این بیانیه آمده است: قضیه فلسطین از اهمیت بسیار بالایی برای مسلمانان برخوردار است زیرا قدس شریف نخستین قبله مسلمانان بوده و حضور یکپارچه و پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از بهترین راه‌های افشای جنایات پلید رژیم غاصب صهیونیستی است.

تیپ 130 پیاده شهید دلجویان ارتش مستقر در خراسان‌شمالی در این بیانیه با دعوت مردم به حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز که همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده، یک بار دیگر با فرا رسیدن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همراه با ملت بزرگ ایران و دوشادوش دیگر ملل اسلامی به صحنه خواهد آمد تا ضمن اعلام حمایت از قیام مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌های غاصب، عزم راسخ خود را در پاسداری از اندیشه‌های والای امام (ره) تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول