اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی هلال احمر استان مرکزی

1450 تخته چادر امدادی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ارسال شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ارسال یک هزار و 450 تخته چادر امدادی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

1450 تخته چادر امدادی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ارسال شد

مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله آذربایجان شرقی تاکنون یک هزار و 450 تخته چادر امدادی، سه هزار تخته پتو، 10 تن برنج، پنج تن روغن، پنج تن شکر و حبوبات از طریق این جمعیت به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان نیز متشکل از 92 نفر از کارکنان، نجات‌گران و امدادگران به همراه پنج دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودروی نجات، شش دستگاه خودروی سنگین (تریلر)، یک دستگاه اتوبوس، دو دستگاه مینی‌بوس، دو دستگاه زنده‌یاب و دو دستگاه خودروی سبک به استان آذربایجان شرقی اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 7 هزار و 500 خانوار در 53 روستای آذربایجان شرقی زیر پوشش امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان مرکزی قرار گرفته‌اند ادامه داد: امدادرسانی به این خانوارها به نحو بسیار خوبی در حال انجام است.

وی یادآور شد: مردم استان می‌توانند برای اهداء خون خود به آسیب‌دیدگان این حادثه امشب با حضور در محل جمعیت هلال احمر نسبت به اهداء خون اقدام کنند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول