اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک سال

وام کشاورزان زلزله‌زده استمهال شد

خبرگزاری فارس: وزیر جهادکشاورزی از استمهال وام کشاورزان و دامداران آسیب‌دیده از زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی به مدت یک سال خبر داد.

وام کشاورزان زلزله‌زده استمهال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، صادق خلیلیان در بازدید از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، با اظهار تاسف از این واقعه و آرزوی مغفرت برای درگذشتگان این حادثه تلخ و صبر و بردباری برای بازماندگان گفت: سود این یک سال را دولت تقبل کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام یافته در منطقه بسیار مطلوب بوده است، افزود: همکاری و تلاش تمام نهادهای اجتماعی در سطح کشور و به خصوص استان‌های همجوار و انجام عملیات امداد در زمان مقرر میزان تلفات احتمالی بعد از حادثه را به حداقل آن کاهش داده است.

خلیلیان با اشاره به خرابی‌ها و خسارات وارده به اماکن دامی، محصولات کشاورزی و ابنیه‌های آب و خاک و آبخیزداری در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان گفت: عزم وزارت جهاد کشاورزی، جبران خسارت وارده به تولیدکنندگان و بهره‌برداران در مناطق آسیب‌دیده است.

وی بازسازی، نوسازی و ترمیم ابنیه‌ها و اماکن دامی و همچنین تامین به موقع نهاده‌های دامی را از ماموریت‌های این وزارتخانه در مناطق زلزله‌زده عنوان کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول