اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زرآباد خبر داد

اعلام آمادگی مردم زرآباد برای کمک به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: شهردار زرآباد گفت: به منظور کمک و همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی، مردم زرآباد اعلام آمادگی کرده و وظیفه خود می‌دانند.

اعلام آمادگی مردم زرآباد برای کمک به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد عبداللطیف بارانی صبح امروز در جلسه کمیته بحران بخش زرآباد که به منظور مدیریت جمع‌آوری کمک‌های مردمی تشکیل شد، اظهار داشت: شوراها، معتمدین، بهیاران و جمعی از مردم بخش زرآباد به منظور کمک به همنوعان و هموطنان زلزله‌زده خود در آذربایجان‌شرقی، از محل منابع شخصی مبلغ 20 میلیون ریال اهدا کردند.

وی افزود: همچنین کارکنان بخش دولتی یک روز از حقوق خود را به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

شهردار زرآباد ادامه داد: دو پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد و هلال‌احمر نیز در شهر زرآباد مستقر شده تا هدایای مردم را جمع‌آوری و برای آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده اخیر ارسال کنند.

بارانی بیان داشت: به یاری خداوند و تلاش مردم خیر و وطن‌دوست، کمک‌ها همچنان در این شهر ادامه دارد و مردم وجوه نقدی خود را به حساب هلال‌احمر و کمیته امداد واریز می‌کنند.

وی گفت: انگیزه مردم نوعدوست و مومن زرآباد در ماه مبارک رمضان این است که به یاری برادران و خواهران زلزله‌زده خود بشتابند و خود را شریک و همدرد آنان بدانند.

شهردار زرآباد افزود: از دیگر اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه در این منطقه، کمک برخی از ورزشکاران و دانش‌آموزان است که جوایز مسابقات فوتسال جام رمضان را به صورت نقدی تقدیم زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی کرده‌اند.

بارانی تصریح کرد: مردم و مسئولان منطقه زرآباد کمک به مردم میهن خود را نوعی وظیفه دانسته و آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با زلزله‌زدگان اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول