اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد

سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومانی در طرح‌های زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان از سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 770 میلیون تومانی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومانی در طرح‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح بعد ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار کرد: هدف نهایی ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری هدف دشمن از فشارهای اقتصادی لطمه‌زدن به رشد، رفاه ملی و ایجاد مشکل برای مردم است، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری راه مقابله با فشارهای اقتصادی اجرای اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان مردمی‌کردن اقتصاد با اجرای سیاست‌‌های کلی اصل 44 و توانمندسازی بخش خصوصی از سیاست‌های ارکان اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف، استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات و حرکت بر اساس برنامه و پرهیز از تغییر ناگهانی قوانین از دیگر ارکان این نوع اقتصاد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ارائه 232 فرصت سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان به دبیرخانه ستاد تصریح کرد: 179 فرصت حذف و 149 فرصت به مشاور ارائه شد.

فلاح با بیان اینکه تک تک فرصت‌های ارائه شده به ستاد سرمایه‌گذاری استان بررسی شده است، افزود: در مجموع 30 فرصت مورد تایید ستاد قرار گرفت.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 770 میلیون تومانی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری استان خاطرنشان کرد: اطلاعات 142 فرصت سرمایه‌گذاری در سایت فرصت‌های شغلی کشور ثبت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان در دست اقدام است، افزود: این کتاب در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت ارائه می‌شود.

وی با اشاره به درج فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطالعه شده در وب سایت مرکز خدمات و دبیرخانه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان تا 31 مرداد ماه سال جاری خاطرنشان کرد: تعدادی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز به بنیاد تعاون ناجا معرفی شده است.

فلاح با بیان اینکه تعدادی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان در نشست با هیئت ایتالیایی به سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی اقتصاد ایران معرفی شده است، افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری تاسیس پالایشگاه به شرکت استروی پروگروس روسیه نیز معرفی شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول