اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده‌های شهدا

کتاب «این عمار» رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب «این عمار» با حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزاده، جانباز و ایثارگر تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) رونمایی شد.

کتاب «این عمار» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کتاب «این عمار» نوشته حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد است که به بررسی و تبیین شخصیت صحابی بزرگ و ممتاز پیامبراکرم(ص)، عمار یاسر می‌پردازد.

این کتاب در 11 گفتار با عناوین زیست‌نامه و معرفی شخصیت خانوادگی عمار، شاخص‌ها و مؤلفه‌های شخصیتی عمار، خط مشی‌ها و مواضع عمار در مقابله با انحرافات و فتنه‌گری‌ها، شخصیت و ویژگی‌های عمار در کلام رهبری، تلاش و نقش عمار در میدان‌های نبرد، گذری بر اشعار، خطبه‌ها و رجزخوانی‌های عمار، نقش خواص و نخبگان در فتنه‌ها، کمین‌گاه‌ها و لغزشگاه‌های خطرناک خواص طرفدار حق در زمان فتنه‌ها، ماهیت و چرایی فتنه و فتنه‌گری، راهکارهای خروج از فتنه‌ها و مقابله با فتنه‌گران و بیایید اینگونه باشیم تألیف و منتشر شده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: از کارکردهای تحلیل و تبیین شخصیت ارزنده عمار، الهام‌گیری و عبرت گرفتن از تاریخ پردرد و رنج دوران صدر اسلام است؛ تا آنجا که با تحلیل و تفسیر درست و مبسوط آن دوران به زبان زمان و لهجه عصر، بتوانیم انقلاب اسلامی را در طول سال‌های متمادی از گردنه سخت و وضعیت‌های حساس عبور داده باشیم.

این کتاب توسط انتشارات نجفی قم، به تیراژ یک هزار نسخه به سفارش تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول