اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری

10 عنوان کتاب در کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

خبرگزاری فارس: به همت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از 10 عنوان کتاب در این استان به قلم نویسندگان و مؤلفان بومی رونمایی شد.

10 عنوان کتاب در کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه پنج‌شنبه و با حضور هنرمندان، نویسندگان و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد که نماینده بویراحمد و دنا نیز در این مراسم حضور داشت از 10 عنوان کتاب در موضوعات مختلف در محل باغ ربانی مهریان یاسوج رونمایی شد.

بر پایه این گزارش، در این مراسم که به همت حوزه هنری این استان برگزار شده بود، کتاب‌های "ایل و کفترک" به قلم فایز پارسانسب و "تحلیل وصیت‌نامه شهدای این استان" به قلم مهران مظفری رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از کتاب "برهنه برف و خرگوش سفید با چشمان قرمز" اثر رضا گشتاسب کارگردان مطرح تئاتر این استان رونمایی شد.

"می‌ترسم ماه را باد ببرد" اثر فرهاد کوه‌پیما و کتاب "خوشنویسی سر جان و تجسمی دیدار" به قلم عبدالرسول شریفی از دیگر کتاب‌هایی بود که در این استان رونمایی شد.

"شیون خمپاره" و "صدای پای برنو" از آثار حسن بهرامی و "هر چی او بی تو گرو" اثر موسی افروزی نیز در این مراسم رونمایی شدند.

انتهای پیام/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول