اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کمک به ساخت شبستان حضرت زهرا در نجف اشرف

دفترچه ذخیره آخرت در خراسان‌شمالی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان‌شمالی گفت: دفترچه ذخیره آخرت به منظور جذب کمک‌های مردمی برای ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به همت این موسسه و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان طراحی و منتشر شد.

دفترچه ذخیره آخرت در خراسان‌شمالی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهرخراسان‌شمالی، محمد سنچولی در آیین رونمایی از دفترچه ذخیره آخرت اظهار کرد: جهان اسلام نیازمند ایثارگری و حضور مردم در نوسازی و حفظ ارزش‌های الهی است و ساخت و بازسازی عتبات عالیات یکی از این ایثارگری‌ها و ارزش‌هاست که ملت شریف ایران اسلامی از دیر باز در آن مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: موسسه مالی و اعتباری مهر همگام با مردم شریف خراسان‌شمالی آماده مشارکت در طرح توسعه حرم مطهر علوی و ساخت صحن و شبستان حضرت فاطمه‌زهرا (س) در نجف اشرف است.

سنچولی تصریح کرد: کارکنان خدوم موسسه مالی و اعتباری مهر همگام با مردم خیراندیش ایران اسلامی آماده جذب کمک‌های نقدی مردم برای ساخت صحن و شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) هستند.

مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان‌شمالی طراحی و انتشار دفترچه ذخیره آخرت را گامی مثبت در راستای افزایش مشارکت و تشویق مردم در کمک به بازسازی عتبات عالیات دانست و گفت: با توجه به شوق و اشتیاق موجود در بین مردم استان برای کمک به بازسازی عتبات و عالیات طراحی دفترچه به صورت اقساطی بوده که فرد با توجه به ارزش اسمی دفترچه مبلغ مورد تعهد را به حساب ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان واریز می‌کند، که این خود عاملی موثر در راستای افزایش مشارکت مردم و فراهم سازی زمینه متناسب با توان پرداختی آنان است.

وی اظهار کرد: با پیش‌بینی جدولی در قسمت داخلی دفترچه، دفعات و مبالغ واریزی افراد ثبت و توسط نرم افزار جانبی طراحی شده در استان پرینت می‌شود.

سنچولی همچنین کمک هفت میلیارد ریالی وجه نقد، اهدا دو کیلوگرم طلا و ساخت درب نقره‌ای (باب القبله) حرم مطهر امام حسین (ع)، ارسال مقادیر بسیاری سیمان و میل‌گرد و ... را برگ زرینی بر افتخارات مردم استان خراسان‌شمالی در امر بازسازی حرم مطهر ائمه معصوم (ع) دانست.

مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان‌شمالی نیز در این آیین گفت: در مرحله نخست 12 هزار برگ از این دفترچه‌ها چاپ شده است که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بین مردم خداجو در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

غلام‌رضا کسرائی اظهار کرد: این دفترچه در سه مدل 300 هزار ریالی، 600 هزار ریالی و یک میلیون و 200 هزار ریالی طراحی شده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول