اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با برگزاری محافل انس با قرآن صورت گرفت

رونمایی از بزرگ‌ترین قرآن خطی جهان در بوستان کوهسنگی

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 8 مشهد از رونمایی بزرگ‌ترین قرآن خطی جهان هم‌زمان با برگزاری محافل انس با قرآن در بوستان کوهسنگی خبر داد.

رونمایی از بزرگ‌ترین قرآن خطی جهان در بوستان کوهسنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، برگزاری محفل انس با قرآن در بوستان بزرگ کوهسنگی و استقبال شهروندان، فرصتی را فراهم آورده است تا ضمن ترویج فرهنگ قرآن در بین خانواده‌ها، کانون تعاملی برای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

در همین رابطه شهردار منطقه 8 گفت: در بوستان کوهسنگی مشهد ضمن برگزاری روزانه مراسم عید تا عید از ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت امام رضا (ع)، برنامه‌هایی از قبیل کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی و ایستگاه سلامت و غیره هم‌زمان با فرارسیدن ماه رمضان برگزار می‌شود.

علیرضا خادم‌پیر بیان داشت: هم‌زمان با برگزاری مراسم انس با قرآن (نسیم وحی) از بزرگ‌ترین و نفیس‌ترین قرآن خطی جهان رونمایی شد.

وی تصریح کرد: این قرآن در ابعاد 2.5 در 1.75 و در 30 جزء با 30 طرح تذهیب است.

شهردار منطقه 8 مشهد بیان داشت: بزرگ‌ترین و نفیس‌ترین قرآن خطی جهان دارای 114 بسم‌الله است که هر کدام از آن دارای یک طرح و شکل مختلف می‌باشد.

خادم‌پیر با اشاره به خوش‌نویسی این قرآن گفت: خوش‌نویسی و طراحی این کتاب نفیس با استفاده از طلای ناب و رنگ‌های ضد آب انجام شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول