اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

تندیس مرحوم حسین پناهی در زادگاهش رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در سالروز درگذشت هنرمند پرآوازه و محجوب سینمای ایران "حسین پناهی" از تندیس آن هنرمند فقید در زادگاهش شهر سوق رونمایی شد.

تندیس مرحوم حسین پناهی در زادگاهش رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از تندیس هنرمند فقید این شهر مرحوم حسین پناهی رونمایی شد.

در این مراسم باشکوه که در پارک انقلاب شهر سوق برگزار شد از تندیس حسین پناهی بازیگر مطرح سینما و تئاتر ایران که در سال 82 به رحمت ایزدی پیوست رونمایی شد.

در این مراسم شهردار سوق با بیان اینکه حسین پناهی افتخار هنر و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد بود اظهار کرد: حسین پناهی هنرمند متعهدی بود که هیچ‌گاه به دنبال کسب شهرت و مقام و جایگاه نبود.

فرشاد صادقی ابراز کرد: حسین پناهی تنها به دنبال اعتلای هنر در این مرز و بوم بود و در این مدت حضور، مدارج عالیه هنری را کسب کرد.

وی به آثار هنری حسین پناهی اشاره کرد و گفت: مردم ایران حسین پناهی را هنرمند واقعی و با صداقت می‌دانستند و همه از آثار هنری وی در سینما و تئاتر به واسطه همین صداقت و یک‌رنگی لذت می‌بردند.

شهردار سوق گفت: این هنرمند در دل همه مردم ایران زمین برای همیشه و تا هنگامی که هنر زنده است جا دارد و این کار ما تنها ذره‌ای از پاسخگویی به خدمات و زحمات این هنرمند متعهد و فقید است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول