اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان:

2 دانش‌آموز کردستانی در المپیاد علوم و فناوری نانو افتخار آفریدند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در سومین المپیاد علوم و فناوری نانو 2 نفر از دانش‌آموزان استان با کسب دو نشان برنز افتخاری دیگری برای استان کردستان کسب کردند.

2 دانش‌آموز کردستانی در المپیاد علوم و فناوری نانو افتخار آفریدند

طالب محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در این المپیاد دانش‌آموزان سینا خضری و کیمیا ربی‌شکر موفق به دریافت نشان برنز شدند و از سحر خضری نیز به عنوان نفر برتر استانی تقدیر شد.

به گفته وی، مراسم اختتامیه المپیاد دانش‌آموزی نانو اخیراً با حضور مسئولان کشوری در سالن خوارزمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد و از برگزیدگان این المپیاد با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: از مجموع 16 هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده از سراسر کشور در المپیاد فناوری نانو 39 نفر به مرحله دوم راه یافتند.

محمدی گفت: از این تعداد دانش‌آموزان راه یافته، از سه نفر به عنوان دارنده مدال طلا، سه نفر دارنده مدال نقره و 18 نفر دارنده مدال برنز تجلیل شد.

وی با اشاره به موفقیت ارزنده دانش‌آموزان کردستانی در این رقابت‌ها اعلام کرد: علاوه بر این به 15 نفر نیز دیپلم افتخار اهدا شد. 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش کردستان این موفقیت ارزشمند را به فرهنگیان و دانش‌آموزان استان تبریک می‌گوید، افزود: دانش‌اموزان کردستانی در طول سال‌تحصیلی هر سال با شرکت در المپیادها و رقابت‌های مختلف علمی و فرهنگی استعداد و توانایی‌های خود را با کسب رتبه‌های برتر نشان می‌دهند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول