اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عرصه وقف؛

خبرنگار فارس در گلستان برگزیده شد

خبرگزاری فارس: زهره رجبی خبرنگار فارس در مرکز استان گلستان برای دومین سال پیاپی به عنوان خبرنگار فعال و برگزیده در عرصه وقف معرفی و تجلیل شد.

خبرنگار فارس در گلستان برگزیده شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در مراسم آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران عرصه وقف در گلستان که با حضور حجت‎الاسلام محمدجواد رئوف‎سیدنژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان برگزار شد، زهره رجبی به عنوان خبرنگار پرتلاش و فعال معرفی و از سوی این اداره کل مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در این آئین اظهار داشت: حرفه خبرنگاری حرفه حساسی است و اگر خبرنگار در انعکاس اخباری که به مردم عرضه می‎کند نهایت دقت را نداشته باشد نه تنها آن خبر برای کشور موفقیت به همراه ندارد بلکه ارائه آن باعث بروز چالش‎ها و مشکلاتی خواهد شد.

حجت‎الاسلام محمدجواد رئوف‎سیدنژاد اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح را عامل پیشرفت نظام عنوان کرد و متذکر شد: اگر خبرنگاران در عرصه وقف و موقوفات به وظیفه خود عمل کنند سنت حسنه وقف روزبه‌روز در جامعه ترویج پیدا خواهد کرد.

 

 

زهره رجبی خبرنگار فارس برای دو سال پیاپی به عنوان خبرنگار برگزیده عرصه وقف شد

وی با بیان اینکه بیشترین موقوفات به دوران صفویه و قبل از آن برمی‎گردد خاطر نشان کرد: البته این بدان معنا نیست که وقف وجود ندارد بلکه نسبت به گذشته کمرنگ است و علت اصلی آن به عدم اطلاع‎رسانی مناسب به مردم بر می‎گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان تصریح کرد: برخی به اشتباه فکر می‎کنند واقف باید میلیاردها پول داشته باشد تا وقف صورت بگیرد در حالی که اصلا این طور نیست و حتی می‎توان کوچک‎ترین اموال خود را نیز وقف کرد چه بسا افرادی که حتی یک خانه داشتند و آن را وقف اهل‎بیت (ع) و قرآن کردند و انعکاس این مسائل، رسالت خطیری است که خبرنگاران باید آن را به درستی انجام دهند.

رئوف‎سیدنژاد با تاکید بر اینکه خبرنگاران می‎توانند وقف را از غربت نجات دهند ابراز داشت: با تلاش اصحاب رسانه در این بخش می‌توان بقاع متبرکه را بنا به فرموده مقام معظم رهبری به قطب فرهنگی تبدیل کرد.

در این آئین همچنین از تعدادی از فعالان عرصه خبر و اطلاع‎رسانی با لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول