اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری برنامه "10محفل، 10 شب ،10 مسجد" در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برنامه "10محفل، 10 شب ،10 مسجد" در زنجان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه "10محفل، 10 شب ،10 مسجد" در زنجان

محمد ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: "10محفل، 10 شب ،10 مسجد" از برنامه‌های تاثیرگذار در زمینه حضور جوانان در برنامه‌های قرآنی است.

وی با بیان اینکه این برنامه معنوی به منظور تشویق جوانان برای حضور در مساجد برگزار می‌شود، افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان این برنامه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: این طرح با هدف تشویق جوانان به حضور فعال‌تر در مساجد به‌عنوان پایگاه دینی جامعه برگزار می‌شود که کرسی تلاوت قرآن کریم، مسابقه حضوری از برنامه‌های دیگر است.

وی از برگزاری این طرح در مسجد امیرالمومنین منطقه اسلام در ششم مرداد خبر داد و افزود: این برنامه با حضور مهدی میانداری و عبدالحمید اکبری به عنوان قاری و مسعود رضایی به عنوان حافظ قرآن کریم برگزار شد.

ذوالقدر با بیان اینکه دومین محفل انس با قرآن کریم زنجان در مسجد امام حسن مجتبی در منطقه اسلام آباد برگزار شد، افزود: کریم پرویزی و بهرام عابدینی به عنوان قاری و امیرحسین احمدی به عنوان حافظ قرآن کریم به اجرای برنامه پرداختند.

وی از برگزاری این برنامه در مسجد علی‌ابن موسی‌رضا منطقه درمانگاه خبر داد و گفت: این محفل شامگاه دوشنبه با حضور مجید بیات و حمیدرضا حیدری به عنوان قاری و حسین مقدم به عنوان حافظ قرآن برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری این برنامه معنوی در مسجد حضرت زهرا در منطقه اندیشه زنجان همزمان با یازدهمین روز ماه رمضان تصریح کرد: در این برنامه یوسف قاسمی و رضا نصیری زارع به عنوان قاری و مصطفی محمدی به عنوان حافظ قرآن کریم به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی از برگزاری این برنامه در مسجد سیدالشهدای منطقه امجدیه زنجان خبر داد و گفت: سعید محمدی و داود بیات به عنوان قاری و محسن حیدری به عنوان حافظ قرآن رکیم به اجرای برنامه می‌پردازند.

ذوالقدر با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد احمدیه منطقه امیر کبیر زنجان ادامه داد:‌ این محفل با حضور مجید نوری و یوسف قنبری به عنوان قاری و احسن سلیمانی به عنوان حافظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی از برگزاری هفتمین محفل انس با قرآن کریم در مسجد مسلم ابن عقیل منطقه کوچ‌مشکی خبر داد و گفت: این برنامه پنج شنبه شب با حضور محمدجواد رضایی به عنوان قاری و امیرمحمدی به عنوان حافظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه همزمان با روز جمعه 15 ماه مبارک رمضان این برنامه در مسجد علی‌ابن‌ابیطالب منطقه گلشهر کاظمیه زنجان برگزار می‌شود، افزود: محمود کرمی و تقی نصیری به عنوان قاری این محفل و محمدرضا عباسی و محمدحسن علمی‌فرد به عنوان حافظ قرآن کریم در این برنامه حضور دارند.

وی از برگزاری این برنامه در آمادگاه اصلی زنجان خبر داد و افزود: این برنامه با حضور حمیدرضا نصیری و علیرضا عتیق‌زاده به عنوان قاری و مهدی نوری و هادی نوری به عنوان حافظ قرآن کریم حضور دارند.

ذوالقدر با اشاره به برگزاری آخرین روز این محفل در مسجدالهادی منطقه اعتمادیه زنجان یادآور شد: آخرین برنامه روز یکشنبه با حضور سعید بیات و کاظم نصیری زارع به عنوان قاری و سید محسن صفوی به عنوان حافظ قرآن حضور دارند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول