اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات امسال

3.5 میلیارد ریال به زندان کرمان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: مبلغ 3.5 میلیارد ریال از اعتبارات سال جاری به زندان مرکزی کرمان اختصاص یافت.

3.5 میلیارد ریال به زندان کرمان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، بهنام سعیدی در بازدید از بخش‌های مختلف زندان مرکزی کرمان اظهار داشت: زحمات شبانه‌روزی کارکنان خدوم زندان قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: محیط و زمینه کار کارکنان زندان‌ها به گونه‌ای است که در معرض مشکلات روحی و روانی قرار می‌گیرند و آشنا شدن با مشکلات و ناملایمات زندگی بعضی مددجویان و به جان خریدن آنها تحمل و ایثار زیادی می طلبد.

سعیدی امکانات و خدمات موجود برای استفاده مددجویان این مرکز را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات سال جاری برای استفاده در بخش‌های مختلف زندان مرکزی از جمله احداث ساختمان اداری، خرید تجهیزات و یا بازسازی تأسیسات موجود اختصاص یافته است.

فرماندار کرمان بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی و حرفه‌آموزی برای مددجویان که سبب تقویت اعتقادات و نیز روحیه آن‌ها و انگیزه زندگی سالم می‌شود در حقیقت نوعی باقیات الصالحات برای کسانی است که در این مرکز فعالیت می‌کنند.

سعیدی افزود: ما مسئولان نسبت به وضعیت روحی و اجتماعی زندانیان و خانواده آنها مسئول هستیم و باید برای کمک به آنها تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: خداوند به کارکنان زندان‌ها توجه ویژه‌ای دارد، زیرا تلاش‌های صادقانه و لحظه‌های کار طاقت‌فرسا و مثال‌زدنی آنها به نحوی است که بدون از خودگذشتگی و صبر قابل انجام نیست.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول