اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

شاخص‌های توزیع اعتبار در رودبار تغییر ‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار سهم اعتبار این شهرستان در سال جاری را بیش از 9 میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: شاخص‌های توزیع اعتبار در رودبار باید تغییر یابد.

شاخص‌های توزیع اعتبار در رودبار تغییر ‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن پیش از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، با بیان اینکه هر کار و اقدامی در این کمیته تابع دستور‌العملی است، اظهار کرد: در اجرای پروژه‌ها برابر قانون عمل می‌کنیم اما توجه به وضعیت شهرستان نیز مدنظر قرار می‌گیرد.

وی، از ممنوعیت احداث ساختمان اداری خبر داد و گفت: احداث ساختمان اداری ممنوع شده و این یکی از سیاست‌های دولت است.

این مسئول، با بیان اینکه یک درصد از اعتبارات به پایگاه‌های بسیج تعلق می‌گیرد، ابراز کرد: قدرتمندی امروز نظام جمهوری اسلامی حاصل حضور مقتدرانه بسیج است و دولت تقویت پایگاه‌های بسیج را در دستور کار دارد.

وی از کسب رتبه سوم شهرستان رودبار در جذب اعتبارات خبر داد و یادآور شد: سال گذشته شهرستان رودبار در جذب اعتبارات رتبه پنجم استان را به خود اختصاص داده بود.

موذن، نحوه توزیع اعتبارات را بر مبنای شاخص‌ها دانست و خاطرنشان کرد: نحوه توزیع اعتبارات طبق شاخص‌هایی است که 17 فصل دارد و هر فصل با برنامه‌هایی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از شاخص‌های توزیع اعتبارات شهرستان رودبار باید تغییر یابد، اذعان کرد: برای برگزاری منسجم و هدفمند کمیته برنامه‌ریزی حدود 50 ساعت جلسه کارشناسی و 30 ساعت جلسه کارگروهی برگزار و 71 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های شهرستان از طرف دستگاه‌های اجرایی اعتبار درخواست شد.

به گفته فرماندار رودبار، سهم این شهرستان از میزان اعتبارات سال 91 بیش از 9 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

وی، توسعه باغ‌های زیتون، راه‌های روستایی، ارتقای محورهای ارتباطی لوشان‌ـجیرنده و توتکابن به بره‌سر، ساماندهی سیستم آب و فاضلاب، تقویت سالن‌های ورزشی، اجرای طرح‌های هادی و... را از برنامه‌های در دستور کار عنوان کرد.

ا‌نتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول