اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج:

راهیان نور حرکتی در مسیر تربیت سفیران معنوی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: راهیان نور حرکتی ارزشمند و مهم در مسیر تربیت و پرورش سفیران معنوی برای نظام اسلامی است.

راهیان نور حرکتی در مسیر تربیت سفیران معنوی است

حسین آقامرادی عصر امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان زیارتی شهرستان آوج به مناطق عملیاتی شمال غرب با بیان اینکه جمهوی اسلامی ایران امروز با تلاش و اراده جوانان به مرز خودکفایی و استقلال همه جانبه رسیده است، اظهار کرد: دشمنان نشان داده‌اند که از پیشرفت‌ها و افتخارآفرینی‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی به شدت هراس داشته و می‌ترسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: باید با سعی و تلاش مضاعف‌تر زمینه را برای دست‌یابی کشور به قله‌های رفیع آزادگی و استقلال مهیا کرده و موجب سعادت ملت ایران شویم.

وی با بیان اینکه برپایی اردو‌های معنوی راهیان نور در کشور همواره موجب تداوم سیره دفاع مقدس در بین نسل جوان و نوجوان کشور می‌شود، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز تهاجم و شبیخون‌های بسیار گسترده‌ای را در عرصه فرهنگی تدارک دیده و با انواع ابزار و دستگاه‌های تبلیغاتی خود به دنبال ضربه زدن به آرمان‌ها و ارز‌ش‌های والای انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با اشاره به این نکته که برگزاری اردو‌های راهیان نور موجب تربیت و پرورش همه جانبه سفیران معنوی برای جامعه می‌شود، عنوان کرد: مسئولان و متولیان امور فرهنگی و راهیان نور وظیفه دارند که با اجرای برنامه‌های مختلف در مدت زمان برگزاری این اردو زمینه را برای بهر‌ه‌برداری حد‌اکثری جوانان و نوجوانان از فضای معنوی و خاطره‌انگیز آنجا مهیا کرده و سبب توسعه فرهنگ مقاومت و پیروزی شوند.

آقامرادی با بیان اینکه جوانان و دانش‌آموزان کشور از استعداد بسیار بالا و ویژه‌ای برای کسب علوم دینی و محتواهای ناب فرهنگی برخوردار هستند، عنوان کرد: باید از توان و انرژی فراوان نسل جوان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان و به ویژه غرب استفاده کرده و سبب افزایش اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین ملت‌های دیگر جهانی شویم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول