اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

اردوگاه راهیان نور مازندران تکمیل شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اردوگاه راهیان نور مازندران در جنوب کشور تکمیل و به ‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

اردوگاه راهیان نور مازندران تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمد تقی شاهچراغی شامگاه شنبه در دیدار اعضای اجرایی هیئت رزمندگان اسلام در مرکز استان مازندران با تاکید بر حمایت از برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام اظهار داشت: در حال حاضر 17 هیئت رزمندگان در سطح استان مازندران در حال فعالیت هستند و طی ماه‌های آینده دو هیئت اجرایی رزمندگان در شهرهای میاندرود و عباس‌آباد نیز ایجاد می‌شود.

وی در ادامه به موضوع اعزام راهیان نور اشاره کرد و گفت: به طور میانگین سالانه حدود 40 تا 45 هزار زائر مازندرانی در جنوب کشور حضور می‌یابند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از برنامه‌ریزی انجام شده برای حل مشکل اسکان زائران مازندران در جنوب کشور خبر داد و گفت: با حضور هیئتی از  مسئولان مازندران در جنوب کشور زمین مناسبی تهیه شد.

وی ادامه داد: این زمین با حمایت‌های مسئولان استان مازندران در منطقه دارخوین تهیه و نسبت به ساخت مکان اسکان زائران مازندران اقدامت مناسبی انجام شد که اردوگاه راهیان نور مازندران در جنوب کشور تکمیل شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: این مکان با زیربنای حدود 4 هزار متر مسقف و انتقال 20 سنگر از هفت تپه ایجاد شد و تجهیزات این مرکز نیز خریداری شد و در حال نصب است.

وی اظهار امیدواری کرد که با نصب کامل تجهیزات این مکان به‌زودی به بهره برداری برسد.

شاه‌چراغی در ادامه به موضوع همکاری با هیئت رزمندگان اسلام اشاره کرد و بیان داشت: هیئت رزمندگان در کشور ساختار کامل و مستقلی دارند و سپاه استان مازندران با هدف کمک به این مجموعه در این زمینه ورود پیدا کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول