اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری سیرجان

چهره‌های برتر قرآنی سیرجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس:70 نفر از کاتبان‌، قاریان و حافظان قرآن کریم در سیرجان تجلیل شدند.

چهره‌های برتر قرآنی سیرجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان قرآنی، فرهنگ قرآن را موجب سلامت و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: اقدام شورای شهر و شهردار سیرجان در تجلیل از مقامات و نخبه‌های قرآنی توجه به ارزش‌های قرآنی را عینیت می‌بخشد و به چهره‌های قرآنی نیز توجه می‌شود.

وی به مقایسه دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در برگزاری جلسات قرآنی پرداخت و وظیفه مهم امر به معروف و نهی از منکر را توسط مردم خواستار شد.

 حسینی گفت: اگر مردم به بد‌حجاب‌ها‌، گرانفروشان‌، محتکران  و کسانی که ارزش‌های اسلامی را در جامعه می‌شکنند، تذکر می‌دادند قطعا اثر‌گذاری آن بیشتر بود، اگر چه دولت و دستگاه‌های مربوطه اقدام می‌کنند، اما وظیفه مردم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است. 

حسینی با قدردانی از اقدام معاونت فرهنگی و شهرداری در تجلیل از چهره‌ها و کاتبان قرآن کریم‌ تصریح کرد: خوب است همه دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای مبلغ قرآن کریم باشند و ارزش‌های جامعه را با قرآن کریم بسنجند.

در پایان این مراسم که فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان حضور داشتند به 70 نفر از کاتبان، قاریان و حافظان قرآن کریم لوح تقدیر و هدایایی تقدیم شد

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول