اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از منتخبان مسابقات قرآنی در سمنان

خبرگزاری فارس: منتخبان مسابقات قرآنی در سمنان در مراسمی تجلیل شدند.

تجلیل از منتخبان مسابقات قرآنی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان، مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان و جمع کثیری از خانواده‌های همکاران، از منتخبان دهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان این شرکت تجلیل به عمل آمد.
مسئول دفتر فرهنگی وزارت نیرو در استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه خالق هستی قرآن را برای هدایت انسان‌ها نازل فرموده است، گفت: قطعاً زیباترین و کامل‌ترین سخن‌ها از سوی خداوند متعال و به وسیله گرامی‌ترین بندگان یعنی پیامبران در دل ما انسان‌ها اثر گذاشته است.
حجت‌الاسلام قدرت‌الله قنبری با اشاره به اینکه قرآن کریم انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش‌های انسانی و اسلامی دعوت می‌کند، افزود: قرآن عامل اصلی هدایت‌گری و تربیت کننده افراد و جوامع بشری به سوی کمال و ارزش‌های اخلاقی است.
وی تلاوت و انس بیشتر با قرآن و فرهنگ قرآن‌خوانی در خانواده‌ها را مورد تاکید قرار داده و اظهار داشت: خانه‌ای که قرآن در آن خوانده می‌شود، شیاطین از آنجا دور شده و ملائکه وارد می‌شوند.
وی همچنین تصریح کرد: هر آیه از آیات قرآن خطی برای رسیدن به بهشت و نشان‌دهنده نور الهی است و هر کس که از قرآن غافل شود از نور خدا و سعادت دنیا و آخرت باز خواهد ماند.
دهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان سمنان با حضور 153 نفر شرکت کننده در چهار رشته علوم قرآنی قرائت و اذان، مفاهیم، احکام و حفظ برگزار شد.
11 نفر از فرزندان همکاران شرکت توزیع برق استان سمنان به اسامی سیدحسن کسائیان، سیدعلی زرگر، محمد نجار، محمد عزالدین، علی کیپور، محمد قدرت‌آبادی، شریف حسنی، فاطمه شکیبا، مریم‌السادات زرگر، زهرا فدوی و فائزه خاقانی مفتخر به کسب رتبه‌های ممتاز و برتر شدند و در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این شکوفه‌های قرآنی تجلیل به عمل آمد. 
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول