اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‏گیرد؛

تجلیل از بسیجیان فعال سمنان در عرصه قرآنی

خبرگزاری فارس: سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه برنامه‏های این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: در این هفته، از بسیجیان فعال سمنان در عرصه قرآنی تجلیل می‏شود.

تجلیل از بسیجیان فعال سمنان در عرصه قرآنی
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام صادق بخشی امروز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: انسان باید واقع‏بینانه به مسائل و اطراف خود بنگرد تا دچار سستی و خطا و یکسونگری نشود.
وی نقاط مثبت برنامه‏های کانون فرهنگی تبلیغی سرخه را در ارتقای برنامه‏های تبلیغی به لحاظ کمی و کیفی دانست و افزود: از جهت سطح کمی امسال بیشترین اعزام مبلغ را در سراسر بخش داشتیم که این امر جای سپاس از روحانیان معظم را دارد.
سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه خاطرنشان کرد: برگزاری دعای ندبه با مشارکت سپاه ناحیه سرخه، تجلیل از بسیجیان فعال در عرصه قرآنی و دیدار با خانواده‏های شهدا و ایثارگران از اهم برنامه‏های این کانون در هفته دفاع مقدس است.
سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه همچنین از اعزام دانش‏آموزان ممتاز پسر این شهر در مقطع راهنمایی به مشهد مقدس خبر داد.  
بخشی افزود: یکی از کلیدهای موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت، تشویق و ترغیب نونهالان و نوجوانان پویا و کارآمد است که باعث رشد و موفقیت دوچندان آنان در عرصه‏های مختلف اجتماعی شده و بارقه‏های امید و حیات را در آنان زنده می‏کند.
وی حفظ قوت قلب و درک متقابل و احترام به نوجوانان را سه فاکتور اصلی در شکوفایی روحیه امید و باور در جوانان خواند و افزود: رعایت این سه اصل باعث توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و روابط اجتماعی در جوانان خواهد شد.
بنا بر این گزارش؛ این اردوی علمی فرهنگی با حضور دانش‏آموزان از پنجشنبه 24 شهریور آغاز می‏شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار نیز از برگزاری اردوی علمی فرهنگی دانش‏آموان ممتاز پسر این شهر در مقطع راهنمایی به مشهد مقدس خبر داد.  
حجت‏الاسلام محسن محمدیان تعداد این افراد را 25 نفر به همراه یک رابط عنوان کرد.
وی افزود: تمام این افراد از نخبگان درسی با معدل بالای 18 هستند که با هدف ارتقای سطح دینی و معرفتی به این اردو دعوت شده‏اند.
محمدیان گفت: در این اردو در کنار آموزش، زیارت حضرت ثامن‏الحجج (ع) و رفتن به تفرجگاه‏ها و جاهای دیدنی نیز برنامه‏ریزی شده است.
محمدیان زمان اردو را از 24 شهریور به مدت چهار روز عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول