اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه کاروان تلاوت نور صورت گرفت؛

تجلیل از برترین‌های قرآنی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی شهرداری منطقه 20 در مراسم اختتامیه کاروان تلاوت نور از 21 نفر از برترین‌های قرآنی تقدیر کرد.

تجلیل از برترین‌های قرآنی جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز مراسم اختتامیه کاروان تلاوت نور با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی شهرستان ری برگزار و از برترین‌های قرآنی جنوب تهران تجلیل به‌عمل آمد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 20 در این مراسم با اشاره به اینکه کاروان تلاوت نور با محوریت مساجد به منظور بهره‌گیری شهروندان از برکات ماه مبارک رمضان انجام شده است، گفت: مرحله نخست این طرح در 110 مسجد و حسینیه شهرری در قالب مسابقات روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، حفظ، ترجمه، تفسیر قرآن کریم، اذان و ابتهال با شروع ماه مبارک رمضان آغاز و تا شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه یافت.
حبیب‌الله غفوری با اشاره به اینکه مرحله دوم این طرح در 22 مسجد محوری منطقه در 22 محله انجام شد، افزود: در این مرحله نیز برنامه‌های تدوین شده با موفقیت پیگیری شد و در پایان 21 نفر از شرکت‌کنندگان در این طرح به عنوان برترین‌های قرآنی انتخاب شدند.
وی در ادامه برپایی نمایشگاه قرآنی و محافل انس با قرآن را در طول ماه مبارک رمضان با مشارکت و همکاری نواحی، شورایاری‌ها و مدیران محلات در 22 مسجد سطح منطقه را جز برنامه‌های ویژه ایام مبارک رمضان و ماه نزول قر‌آن عنوان کرد.
این گزارش حاکی است، مراسم اختتامیه این برنامه در مسجد خاتم النبیین (ص) واقع در خیابان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از 21 نفر از برگزیدگان قرآنی با حضور اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی با اهدای هدایای نفیسی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/صا3
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول