اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک صادرات ایران خبر داد

حمایت بانک صادرات ایران از پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه آزاد ‌قزوین ‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک صادرات ایران از حمایت این بانک ‌از پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه آزاد ‌قزوین خبر داد.‌

حمایت بانک صادرات ایران از پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه آزاد ‌قزوین ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، محمدرضا پیشرو در بازدید از مراکز تحقیقاتی، پژوهشی، آموزشی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیان کرد: به نظرم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در نوع خودش منحصر به فرد است و این دانشگاه نه تنها برای کشور باعث افتخار بلکه در سطح خاورمیانه افتخاراتی برای کشور و جامعه دانشگاهی آفریده که موجب فخر است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌توانند در بخش‌های صنعت و تولید، کاربردهای زیادی در بخش‌های نظامی، دفاعی و صنایع مختلف داشته باشند و باید عنوان کرد که توانمندی‌های این دانشگاه در نوع خودش کم‌نظیر است.

وی ضمن تأکید بر لزوم حمایت از این دانشگاه یادآور شد: با افتخارات و مدال‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در رقابت‌های معتبر علمی دنیا کسب کرده، این دانشگاه می‌تواند سرمایه‌ای برای کشور و نظام محسوب شود و باید از چنین دانشگاه‌های افتخارآفرینی حمایت کرد.

پیش‌رو در ادامه افزود: بانک صادرات ایران این قول را می‌دهد تا از این دانشگاه حمایت کند، چراکه واقعاً دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای ما حیرت‌انگیز و شگفت‌آور بود و تصور نمی‌کردیم در این نقطه از کشور عزیزمان چنین کارهای عظیمی انجام شده باشد.

وی تأکید کرد: خدمت دکتر موسی‌خانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اعلام آمادگی کردیم اگر افتخار داشته باشیم از پروژه‌های تحقیقاتی که مدنظرشان است، حمایت مالی انجام دهیم تا بتوانیم زمینه‌ای را برای شگفتی‌های بیشتر برای نظام جمهوری اسلامی ایران خلق کنیم.

در بازدید پیشرو، مدیرعامل بانک صادرات ایران از مراکز تحقیقاتی مکاترونیک(MRL)، مراکز تحقیقات خودرو، مرکز رشد واحدهای فن‌آور، خوابگاه‌ها و امکانات رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، موسی‌خانی رئیس دانشگاه و مسئولان سرپرستی بانک صادرات در استان قزوین وی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول