اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در همدان:

روز قدس فریاد انزجار بشریت از اسرائیل غاصب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان همدان حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف و واجب عینی برای مسلمانان دانست و گفت: این روز فرصتی برای اعلام انزجار همه بشریت از اسرائیل غاصب است.

روز قدس فریاد انزجار بشریت از اسرائیل غاصب است

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان افول و نابودی رژیم صهیونیستی را حتمی دانست و اظهار داشت: در روز قدس علاوه بر مسلمانان، غیر مسلمانان نیز برای نجات بشریت از وجود این رژیم جنایتکار به پا خواهند خاست.

وی با بیان اینکه امروز مسئله رژیم صهیونیستی از مرز جهان اسلام عبور کرده است، ادامه داد: امروزه همه مردم در دنیا به جنایت‌های این غده سرطانی اعتقاد پیدا کرده و خواستار برچیده شدن این رژیم از صفحه روزگار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: مطمئناً با اجماع جامعه بشری نابودی اسرائیل غاصب دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به دست داشتن رژیم غاصب اسرائیل در اتفاقات کشورهای یمن، بحرین، عربستان، سوریه، لبنان و کشتار مردم مظلوم میانمار افزود: این حزب کثیف و جنایتکار هدفی جز به بردگی کشاندن ملت‌های مسلمان ندارد.

طه‌محمدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ منفعتی برای بشریت ندارد، گفت: همه مردم دنیا باید با تمام توان خود در نابودی این رژیم تلاش کنند.

وی در پایان سخنانش با دعوت از آحاد مردم انقلابی و روزه‌دار همدان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: حضور باشکوه در این روز لبیک به فرمان امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول