اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت صنایع لبنی افتخار گلستان:

افزایش بهره‎های بانکی کمر بخش اقتصاد را می‎شکند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت صنایع لبنی افتخار استان گلستان گفت: افزایش بهره‎های بانکی کمر بخش اقتصاد را می‎شکند.

افزایش بهره‎های بانکی کمر بخش اقتصاد را می‎شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرحیم کردافشار صبح امروز در جمع مدیران صنعتی استان اظهار داشت: بهر‎ه‎های بانکی در دنیا حامیان تولید هستند اما در کشور ما این طور نیست و تا زمانی که نرخ بهره‎های بانکی اصلاح نشود بخش اقتصاد سامان پیدا نمی‎کند.

وی ترابری را از دیگر مشکلات بخش تولید و صنعت عنوان کرد و گفت: موضوع ترابری در دنیا نقش بسیار مهمی دارد و حتی بر روی رابطه‎های فرهنگی مؤثر است به گونه‎ای که می‎بینیم دولت‎ها در این زمینه بسیار هزینه می‎کنند اما در کشور ما این مسئله مغفول مانده و باید اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت صنایع لبنی افتخار گلستان تصریح کرد: قوانین مربوط به تامین اجتماعی و اصلاح بهره‎های بانکی از مواردی است که باید با جدیت پیگیری شود به طوری که مالیات در تمام اقشار سرشکن شده و بهبود قوانین تامین اجتماعی به سلامت جامعه بیندیشد.

کردافشار با ارائه پیشنهادی به تشکیل و راه‎اندازی بنگاه خیریه از سوی صنعت استان تاکید کرد و یادآور شد: در این بنگاه می‎توان به کارهای عام‌المنفعه و برنامه‎های فرهنگی اهتمام ورزید.

وی در خصوص اجرای طرح هدفمندی یارانه‎ها اظهار داشت: در اوایل آغاز طرح هدفمندی یارانه‎ها هر کسی هر حرفی به زبان می‎آورد، فکر می‎کردند که دشمن اجرای این طرح است هر چند معتقد هستیم که اجرای هدفمندی یارانه‎ها در کشور لازم‌الاجرا است.

مدیرعامل شرکت صنایع لبنی افتخار گلستان یکی از اشکالات این طرح را وابستگی اقتصاد به نفت عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه اقتصاد ما وابسته به نفت بود و به درآمدهای نفتی وابسته بودیم این جراحی لازم بود اما شرایط برای اجرای این طرح باید فراهم می‎شد.

کردافشار خاطر نشان کرد: در اجرای طرح هدفمندی یارانه‎ها برنامه‎ریزی‎های لازم وجود نداشت و همین امر سبب فشار به بخش تولید شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول