اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

نیات شوم دشمن در بحث قاچاق ضربه به اقتصاد کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در بحث قاچاق، نیات شوم دشمن برای ایجاد اختلال کاملا مشهود است و هدف دشمن ضربه زدن به اقتصاد ملی کشور است.

نیات شوم دشمن در بحث قاچاق ضربه به اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان با بیان اینکه کنترل پدیده قاچاق کالا، تنها با همراهی و کمک مردم امکان‌پذیر است اظهار داشت: استفاده از کالای قاچاق شاید در کوتاه‌ مدت به نفع فرد باشد اما در دراز مدت منافع ملی کشور را به خطر خواهد انداخت.

وی تصریح کرد: باید مردم به این نتیجه برسند که استفاده از کالای قاچاق در نهایت منجر به از بین رفتن فرصت‌های شغلی و لطمه زدن به تولید ملی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان فرهنگ‌سازی را بهترین راه کنترل پدیده قاچاق برشمرد و گفت: اگر همه دستگاه‌ها با تمام ظرفیت‌ها، پای کار باشند می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده با چنین پدیده‌ای مواجه نخواهیم بود.

فاضلیان با بیان اینکه در بحث قاچاق، نیات شوم دشمن کاملا مشهود است افزود: هدف دشمن ضربه زدن به اقتصاد ملی کشور است و همه دستگاه‌ها برای مبارزه با این پدیده مکلفند.

وی با تاکید بر بروز شدن قوانین مربوط به بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: باید با ورود جدی و هدفمند همه امکانات کشور با یک برنامه‌ریزی واحد در رابطه با قاچاق به کار گرفته شوند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با پیچیده خواندن موضوع قاچاق گفت: برخورد قضایی با این پدیده به تنهایی کارساز نیست و برای کنترل و آسیب‌شناسی این پدیده، کمک و عزم ملی و مردمی نیاز است.

وی با تشریح وضعیت استان افزود: خوشبختانه با وجود مرزی ‌بودن با مشکل نگران‌کننده‌ای در مورد قاچاق کالا در استان مواجه نیستیم.

فاضلیان افزود: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و کمک دستگاه‌های مسئول، شاهد پرونده‌های موردی نیز در این بخش نباشیم.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول