اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انبار سازمان تعاون روستایی اهر در اختیار ستاد بحران قرار گرفت

280 تخته پتو و 10 تن آرد به مناطق زلزله‌زده ارسال شد

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: ارسال 280 تخته پتو و 10 تن آرد به مناطق زلزله‌زده همچنین قرار گرفتن انبار این سازمان در اختیار ستاد بحران استان، از اقدامات اولیه سازمان تعاون روستایی استان بوده است.

280 تخته پتو و 10 تن آرد به مناطق زلزله‌زده ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله محمدفام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این سازمان برای ایجاد بستر لازم در کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از وقوع زلزله در استان اظهار کرد: نمایندگان این سازمان پس از وقوع زلزله، برای یاری رساندن و کمک به مردم آسیب‌دیده از این حادثه، به شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان اعزام شده و در قالب نیروهای ستاد بحران، تلاش خود را برای رفع مشکلات آسیب‌دیدگان آغاز کرده‌اند.

وی، از قرار گرفتن انبار بزرگ این سازمان در شهرستان اهر در اختیار ستاد بحران همچنین تحویل یک دستگاه کامیون و خودروی سبک با شهرستان هریس خبر داد.

 محمدفام گفت: این امر می‌تواند مشکل حمل و نقل و انبار کردن کمک‌های مردمی و دولتی ارسال شده به مناطق زلزله‌زده را در کوتاه‌مدت برطرف کند.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی در ادامه از روند خرید محصولات کشاورزی بهره‌برداران آسیب‌دیده از وقوع حادثه در این مناطق خبر داد.

وی افزود: شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی با تمام امکانات آمادگی خود را برای خرید محصولات کشاورزی بهره‌برداران اعلام کرده و از تولیدکنندگان می‌خواهند با مراجعه به نزدیک‌ترین شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی مستقر در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول