اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2012:

شادی کسب مدال‌ها موجب فراموشی زلزله‌زده‌ها نشود

خبرگزاری فارس: قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2012 گفت: شادی کسب مدال‌های المپیک نباید موجب فراموشی هموطنان مسلمان زلزله‌زده آذربایجان شود.

شادی کسب مدال‌ها موجب فراموشی زلزله‌زده‌ها نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، قهرمان وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی المپیک لندن صبح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از شور و شعور مردم فارس و محبت‌های بی‌دریغ آنان اظهار داشت: مدالی را که در المپیک کسب کردم متعلق به تمام مردم سرزمین پرافتخارم می‌دانم.

وی افزود: همواره به خونگرمی و قدرشناسی مردم استان فارس واقف بوده‌ام اما واقعیت این است که از این استقبال پرشور شگفت زده شدم و نمی‌دانم چگونه از این همه محبت و لطف مردم خوب فارس تشکر کنم.

فنی‌ترین کشتی‌گیر جهان در سال 2011 ادامه داد: خدا با کاروان جمهوری اسلامی یار بود و این کاروان توانست یکی از بهترین نتایج تاریخ ورزش کشور را رقم بزند و دل میلیون‌ها ایرانی را در سراسر جهان شاد کند، اما نباید در میان شادی کسب مدال‌های المپیک، مردم زلزله‌زده آذربایجان فراموش شوند.

نوروزی افزود: دیار ستارخان و باقرخان، سرزمین مردان و زنان آزاده و راست‌قامت سهند و سبلان امروز داغدار عزیزانی است که افتخارات بسیاری را برای ایران به ارمغان آورده‌اند، از این رو وظیفه همه ماست تا ضمن ابراز همدردی با داغداران زلزله اخیر، آنچه را که در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم و به یاری مردم داغدار این خطه از میهن‌مان بشتابیم.

وی در پایان با تشکر دوباره از ابراز لطف و محبت مردم فارس، از اصحاب رسانه‌های فعال در این استان نیز که نقش بسزایی در قهرمانی وی داشتند، قدردانی کرد و افزود: هنگامی که شنیدم در مراسم استقبال رفتار مناسبی با این بزرگواران نشده است، به شدت ناراحت شدم و امیدوارم مسئولان امر با مسببان این رفتار غیر ورزشی برخورد کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول