اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه تحقیقات شرکت برق خراسان‌شمالی خبر داد

کنترل متمرکز 80 درصد روشنایی معابر بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: 80 درصد محدوده بجنورد زیر پوشش شبکه کنترل متمرکز روشنایی معابر قرار می‌گیرد.

کنترل متمرکز 80 درصد روشنایی معابر بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، علی رحیمی اظهار کرد:‌ با افزوده شدن حجم شبکه روشنایی معابر تحت کنترل سیستم متمرکز، 80 درصد روشنایی معابر مرکز استان به صورت متمرکز کنترل می‌شود.

وی افزود: پیرو مذاکرات اخیر این گروه با مدیریت توزیع برق شهرستان بجنورد، ضمن اعلام رضایتمندی این مسئول از اجرای پایلوت سیستم کنترل متمرکز روشنایی در معابر این شهرستان، مقرر شد 30 دستگاه جدید به حجم پروژه قبلی افزوده شود.

رحیمی با بیان اینکه تا کنون 60 دستگاه در بخش‌های مختلف شهر بجنورد عملیات روشن و خاموش‌کردن روشنایی‌ها را در موعدهای مقرر و از راه دور انجام می‌داد، تصریح کرد: با افزایش 30 دستگاه دیگر به این مجموعه، 80 درصد شهر، زیر پوشش این سیستم قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به نیازهای ارتباطی این سیستم، تقویت زیرساخت‌های مخابراتی استان را از مسئولان مربوطه خواستار شد و گفت: استفاده از این زیرساخت‌ها توسط سایر دستگاه‌ها به عنوان خدمات، ارزش افزوده‌ای بر سیستم‌های GSM  و GPRS خواهد بود.

رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی حجم ریالی پروژه الحاقی اخیر را نیز 115 میلیون ریال عنوان کرد.

به گزارش فارس، پروژه کنترل متمرکز روشنایی معابر از ابتکارات و اختراعات گروه تحقیقات شرکت توزیع برق استان با اجرای موفقیت‌آمیز خود در محدوده استانی، مورد استقبال بسیاری از استان‌های دیگر کشور واقع شده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول