اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

1500 تیر برق تبریز در حال حاضر نیازمند جابجایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: یک هزار و ۵۰۰ تیر برق تبریز در حال حاضر نیازمند جابجایی و انتقال هستند که در این میان نزدیک به 600 تیر برق در معابر کم‌تر از 10 متر عرض هستند.

1500 تیر برق تبریز در حال حاضر نیازمند جابجایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت انتقال تیرهای برق معابر و خیابان‌های جدید تبریز که با حضور مسئولان اداره برق تبریز، شهرداری، دادستانی و اداره بازرسی تبریز همراه بود،  خواستار ایفای وظیفه مسئولان مربوطه در این زمینه شد.
وی اظهار کرد: یک هزار و 500 تیر برق تبریز در حال حاضر نیازمند انتقال هستند که در این میان نزدیک به 600 تیر برق در معابر کم‌تر از 10 متر عرض هستند.
چمنی گفت: انتقال 900 تا 1000 تیر برق که در معابر بالای 10 متر قرار دارند، بر عهده شهرداری و انتقال 600 چراغ برق نیز بر عهده اداره برق تبریز است.
فرماندار تبریز تاکید کرد: مسئولان باید به دنبال یافتن راهکاری برای حل مشکلات مردم باشند و در این میان نباید در حل مشکلات مردم سنگ‌اندازی شود.
وی اظهار کرد: باقی ماندن وضعیت فعلی شهر تبریز در شان شهر تبریز نیست و نباید این وضعیت در خیابان‌های تبریز ادامه داشته باشد.
چمنی با اشاره به مصوبات قانونی در زمینه حل مشکلات مربوط به شهر تبریز گفت: در این راستا شهرداری، دادستانی، فرماندار و مسئولان مختلف وظایف و اختیاراتی دارند که باید به این موضوع توجه شود.
وی افزود: دادستانی تبریز و سازمان بازرسی نیز در جریان این موضوع قرار دارند تا مصوبات حالت اجرایی‌تر به خود گرفته و مسئولان نیز در جریان امر قرار گیرند. 
فرماندار تبریز در ادامه از نبود مدیریت واحد شهری انتقاد کرد و گفت: در حالی که مردم مسئولان را به صورت یکپارچه در نظر می‌گیرند، اما مدیریت واحد وجود نداشته و برخی حفاری‌ها در آسفالت جدید نیز از همین نبود مدیریت واحد ناشی می‌شود.
چمنی خاطر نشان کرد: مردم در زمینه نبود این مدیریت واحد و مشکلات مربوط به جابجایی تیرهای چراغ برق آسیب می‌بینند و جوابی نیز برای آسیب دیدگان این موضوع نداریم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول