اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

برخورد پراید با تیر چراغ برق 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با تیر چراغ برق در پمپ بنزین فاتحی در پردیسان پنج نفر مجروح شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

برخورد پراید با تیر چراغ برق 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت
محمد جواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس 115 قم در یک هفته گذشته، بیان داشت: هفت هزار و 89 مورد تماس تلفنی در اورژانس 115 قم ثبت شده است.

وی تصریح کرد: پرسنل اورژانس 115 قم در این مدت با انجام بیش از 784 ماموریت شهری و جاده‎ای به حادثه‌دیدگان تصادفات رانندگی امدادرسانی کرده‎اند که از این تعداد ماموریت انجام شده 208 حادثه مربوط به تصادفات شهری است و 47 مورد دیگر نیز اختصاص به حوادث جاده‎ای استان دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم تعداد کل مجروحان انتقالی به بیمارستان‌های استان را در حوادث شهری و جاده‌ای این مدت 226 مورد عنوان کرد و گفت: در این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.

باقری در ادامه با اشاره به یکی از حوادث شاخص در این هفته گفت: برخورد پراید با تیر چراغ برق، در پمپ بنزین فاتحی در پردیسان یک فوتی و پنج مجروح داشت.

وی گفت: در این سانحه یک نفر در دم فوت کرد و یک نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه توسط پرسنل اورژانس 115 درمان و مداوا شد، چهار نفر مجروح نیز توسط دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم برخورد دو خودروی پراید در اتوبان قم ـ تهران را از دیگر تصادفات جرحی هفته پیش اعلام کرد و افزود: در این تصادف چهار نفر از سرنشینان خودروها مجروح شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه برای ادامه روند درمان توسط پرسنل اورژانس 115 و با یک دستگاه آمبولانس این مرکز به بیمارستان منتقل شدند.

باقری همچنین از واژگونی خودروی پژو 405 در کیلومتر پنج جاده سلفچگان به قم خبر داد و اضافه کرد: در این سانحه پنج نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس 115، توسط سه دستگاه آمبولانس این مرکز به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه همچنین برخورد پراید و پژو 206 را به عنوان یکی از تصادفات دلخراش هفته گذشته عنوان کرد و گفت: در تقاطع صدوق و بلوار امین تصادف شدیدی بین دو خودروی پراید و پژو 206 رخ داد که دو نفر از سرنشینان دو خودرو به شدت مجروح شده و یک نفر از سرنشینان پراید نیز فوت کرد.

وی یادآور شد: شدت این سانحه به قدری بود که مجروح خودروی پراید و نیز فرد فوتی محبوس در آن توسط عوامل آتش‌نشانی از خودرو خارج شدند.

باقری خاطر نشان کرد: مجروحین بد حال این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم واژگونی پراید در کیلومتر 15 جاده سلفچگان قم در ساعت 13 روز جمعه را از دیگر تصادفات جرحی هفته پیش اعلام کرد و افزود: در این سانحه چهار نفر مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس 115 به بیمارستان منتقل شدند. 

وی همچنین از واژگونی پژو 405 در محور گرمسار به قم خبر داد و عنوان کرد: در این سانحه چهار نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند که با سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم حال دو نفر از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول