اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق جیرفت خواستار شد:

500 میلیون تومان اعتبار برای جابجایی تیرهای برق جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق شهرستان جیرفت گفت: به دلیل تعریض و تسطیح خیابان‌های شهرستان جیرفت توسط شهرداری، تیرهای چراغ برق در وسط خیابان قرار گرفته‌اند که برای رفع این مشکل بسیار خطرناک 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

500 میلیون تومان اعتبار برای جابجایی تیرهای برق جیرفت
 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، رضا رشیدی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی شهرستان جیرفت اظهار داشت: در سال جاری یک پست سیار در منطقه سرجاز راه‌اندازی شده که مشکل برق در این منطقه را به صورت موقت برطرف کرده است.
وی افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر و سایر پروژه‌های عمرانی در جیرفت این منطقه را با مشکل افت ولتاژ برق مواجه می‌کند.
رشیدی خاطرنشان کرد: با احداث بیش از 3 هزار مسکن مهر که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند، پست‌های جدید برق باید هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شوند.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه پست شماره سه شهرستان جیرفت از محل اعتبارات دور سوم سفر ریاست جمهوری بوده، اما تاکنون هیچ اعتباری به این امر اختصاص نیافته است.
رئیس اداره برق شهرستان جیرفت با تأکید بر راه‌اندازی یک پست سیار دیگر در جیرفت ابراز داشت: با راه‌اندازی این پست می‌توان مشکل افت ولتاژ و قطعی برق را طی سه سال آینده کاهش داد.
 با بیان اینکه مشترکان برق جیرفت پنج برابر مشترکان رودبار هستند، خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکل برق شهرستان رودبار جنوب 600 میلیون تومان اعتبار از محل ستاد راهبردی جنوب در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تقسیم کار در بخش‌های مختلف اداره برق گفت: در حال حاضر کارها در این نهاد به چهار بخش تقسیم شده است که نخستین و مهم‌ترین بخش آن توسعه شهری است.
رشیدی بیان داشت: به دلیل تعریض و تسطیح خیابان‌های شهرستان جیرفت توسط شهرداری تیرهای چراغ برق در وسط خیابان قرار گرفته‌اند که مشکل بسیار خطرناکی است.
وی میزان اعتبار برای رفع این مشکل خطرناک را 500 میلیون تومان ذکر کرد و اذعان داشت: در این طرح تیرها باید جابه‌جا و به کنار خیابان‌ها و معابر انتقال یابند.
رشیدی عنوان کرد: در بخش توسعه نیز برای پنج سال آینده برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که در این طرح به بیش از 2 میلیارد و 516 میلیون تومان بودجه نیاز است.
وی اظهار داشت: راه‌اندازی نیروگاه خط 400 مگاوات دلفارد نیز در دست پیگیری و مطالعه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول