اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌‌آباد در مجلس:

واگذاری پروژه‌های راهسازی به پیمانکاران با بی‌عدالتی همراه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری پروژه‌های راهسازی استان اردبیل به پیمانکاران با بی‌عدالتی همراه است.

واگذاری پروژه‌های راهسازی به پیمانکاران با بی‌عدالتی همراه است

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بسیاری از راه‌های ارتباطی ما از وضعیت مناسب برخوردار نیست و اغلب به شکل مال‌رو است.

وی ادامه داد: در این استان در واگذاری راه‌ها به پیمانکاران بی‌عدالتی صورت گرفته به طوری که به محورهای مواصلاتی مشگین‌شهر بیشتر از سایر مناطق توجه شده است که در این باب هر زمان از وزیر دستور گرفته‌ایم کسی به دستورها اهمیتی قائل نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل ضرورت تثبیت مدیریت در استان و حمایت از مدیران پر تلاش را یادآور شد و افزود: ما مدیران مومن، راستگو و پاکدستی در استان اردبیل داریم که به جای غرض‌ورزی یا حرکت بر اساس هوای نفس خود باید مشکل تزلزل مدیریتی در استان را برای همیشه به ثبات تبدیل کنیم تا مدیران ضعیف خود تمایل به خروج از استان داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با شنیدن درد و مشکلات متعدد مردم از نماینده شدن خود پشیمان شده‌ام، ابراز داشت: آنقدر مراجعه کننده از طبقات مستضعف جامعه دارم که مانده‌ام با این همه درخواست شغل، تامین معاش چطور برخورد کنم چرا که کمیته امداد قادر نیست به این همه نیازمند رسیدگی کند.

برومند حل مشکل بیکاری را اساس حل مشکلات دیگر برشمرد و گفت: امیدواریم با تلاش دسته‌‌جمعی به گونه‌ای کار کنیم تا در این استان یک اتفاق مبارک و قابل تامل در بخش کار‌آفرینی و اشتغالزایی رخ دهد و برای رسیدن به این نقطه باید نه با احساس وظیفه بلکه با ایثار عمل کنیم.

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکل ما در استان اردبیل معضل بیکاری است که باید این معضل را به صورت زیربنایی مورد ارزیابی و توجه قرار دهیم و با تکمیل پروژه‌‌های عظیمی همچون پایاب سد خداآفرین می‌توان در این استان اشتغال گروهی ایجاد کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول