اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند: فارس پیش‏قراول اطلاع‏رسانی است

3 خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق تهران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیین روز خبرنگار در شهرستان دماوند، از سه خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به صورت ویژه تقدیر شد.

3 خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق تهران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز در مراسمی که در سالن کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند و با حضور همه خبرنگاران رسانه‏های گروهی این شهرستان برگزار شد، سه نفر از خبرنگاران خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به صورت ویژه و با دریافت لوح سپاس و هدایایی از دست امام جمعه و فرماندار دماوند تقدیر شد.

فرماندار دماوند در این مراسم از زحمات یک ساله خبرنگاران متعهد و دلسوز منطقه قدردانی کرد و خواستار همراهی بیشتر آنها در اطلاع‏رسانی از خدمات نظام اسلامی و دولت خدمتگزار شد.

امام جمعه دماوند نیز که به محض شنیدن اسامی خبرنگاران با پرداخت هدایایی نقدی از سه تن از خبرنگاران خبرگزاری فارس ویژه‏تر از همه رسانه‏ها قدردانی می‏کرد، گفت: فارس پیش‏قراول اطلاع‏رسانی در منطقه است‌.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد، فرماندار شهرستان دماوند و رمضان بصیرت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از این خبرنگاران تجلیل کردند.

در متن لوح تقدیر اهدایی از سوی فرماندار شهرستان دماوند ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آمده است: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که "خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال‏یافتنی را تثبیت و ابدی می‏کنند".

در ادامه می‏خوانیم: چه زیباست آن‏سان که انسان‏ها با روحیه‏ای شاد، وجودی پرمهر و با توکل به خداوند منان جهت پیشرفت کشور و امر خطیر اطلاع‏رسانی و خدمت به مردم شریف ایران گام برمی‏دارند.

در این لوح آمده است: بی‏شک حضور در عرصه فعالیت‏های فرهنگی فرصتی بری ارتقای توانمندی‏ها، اشاعه ارزش‏ها و باورهای قلبی مردم این مرز و بوم است.

فرماندار شهرستان دماوند ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تصریح کردند: فرهنگ و هنر با همه امتیازات ذاتی خود هدف، بلکه وسیله‏ای در راستای رسیدن به هدف برتر که همان وارستگی و رهایی از بندهای منیت و بندگی پروردگار بی‏همتا است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول