اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خبر داد

احداث 166پروژه آموزشی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان از احداث 166 پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها هم‌اکنون در حال ساخت است.

احداث 166پروژه آموزشی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی شیرزادی صبح امروز در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل 967 کلاس درس است که دارای 260 هزار متر مربع زیربنای آموزشی است.

وی افزود: تعداد 87 پروژه مقاوم‌سازی با 552 کلاس درس نیز در دست پیگیری است که از این تعداد پروژه تاکنون 74 پروژه اجرایی شده است.

وی با اشاره به استقرار ساختار جدید آموزشی 3-3-6، تامین فضا و تجهیز مدارس را از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد و یادآور شد: تمام پروژه‌های مقاوم‌سازی، ساخت کلاس و تحویل پروژه‌های احداثی برای تامین فضای آموزشی استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی به مناسبت هفته دولت و آغاز سال تحصیلی جدید در سطح استان خبر داد و گفت: این مهم نیز با حضور مسئولان استان صورت می‌گیرد.

شیرزادی اضافه کرد: مراسم افتتاح این پروژه‌ها در آئین‌های ویژه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی توجه به توسعه فضاهای آموزشی را از اهداف اداره‌کل نوسازی و توسعه مدارس استان دانست و گفت: کارکنان این مجموعه در این راستا تلاش خود را به کار می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه بر ساماندهی دانش‌آموزان، نیروی انسانی و فضاهای آموزشی استان در مرداد ماه جاری به منظور آمادگی کامل برای استقرار ساختار جدید و آغاز سال‌تحصیلی جدید تاکید کرد.

خسرو ساکی مرداد ماه را فرصت مناسبی برای اصلاح و ترمیم برنامه‌ها عنوان کرد و بر بررسی وضعیت پیشرفت برنامه‌های در دست اقدام، ساماندهی دانش‌آموزان، نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و تمهید مقدمات کامل برای استقرار ساختار آموزشی 3-3-6 تاکید کرد.

وی ساماندهی دانش‌آموزان، نیروی انسانی و فضاهای آموزشی را سه برنامه محوری آموزش و پرورش در فرصت باقیمانده تا آغاز سال‌تحصیلی جدید عنوان و بر پیگیری جدی آنها تاکید کرد.

وی در ادامه نشست بر تحویل پروژه‌های احداثی، مقاوم‌سازی، ایجاد تغییرات کالبدی در مدارس و تامین فضا و تجهیزات بر اساس نیاز برای استقرار ساختار جدید و آغاز سال تحصیلی جدید تاکید و از آمادگی کامل استان برای استقرار ساختار جدید خبر داد و گفت: کلیه تمهیدات لازم به همین منظور اندیشیده شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول