اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست اضطراری مسئولان استان بوشهر

صفایی‌بوشهری: در تعدیل بودجه استان بوشهر تجدید نظر شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به نامه اخیر رئیس مجلس به رئیس جمهور در مورد مصوبات وزارت نفت در استان بوشهر، با نگاه جمعی باید زمینه برای تجدید نظر در تعدیل بودجه استان بوشهر فراهم شود.

صفایی‌بوشهری: در تعدیل بودجه استان بوشهر تجدید نظر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در نشست مشترک مدیران اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نیاز است مسائل بودجه‌ای استان بوشهر با نگاهی جمعی حل شده و فضایی ترسیم شود تا استان با کمبود بودجه مواجه نشود.

وی افزود: در این نشست باید برای مشکل بودجه استان تصمیم‌گیری شده و پس از آن هر کدام از مسئولان استان وظیفه‌ای بر عهده بگیرند.

امام جمعه بوشهر گفت: باید با خرد جمعی و همدلی کاری کنیم تا روند توسعه و پیشرفت استان بوشهر متوقف نشود و هر کدام از مدیران و نمایندگان وظیفه خود را به نحو احسن دنبال کنند.

صفایی‌بوشهری با اشاره به موفقیت‌های نظام در فضای تحریم و تهدید تصریح کرد: با استفاده از اقتصاد مقاومتی، فشارهای اقتصادی در کشور نیز یکی پس از دیگری فروکش کرده و شدت تحریم‌ها به تعامل اقتصادی با ایران تبدیل شده است.

وی بیان داشت: بوشهر استان پیشگام در عرصه اقتصاد مقاومتی است و در این عرصه ظرفیت‌های عمده‌ای در بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری دارد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: فضای استان بوشهر با وجود تعامل و همدلی مدیران و مسئولان با نمایندگان، فضایی ولایی و رو به پیشرفت است و باید این فضا را حفظ کنیم.

در پی نامه رئیس مجلس در مورد مغایرت مصوبات استانی دولت در بوشهر و در بخش وزارت نفت با قانون، استاندار، نمایندگان استان در مجلس و فرماندهان ارشد سپاه در دفتر امام جمعه بوشهر نشست اضطراری تشکیل دادند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول