اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان خبرداد

ارسال 91 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌خوانی وتار

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان از ارسال 91 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌خوانی وتار خبر داد.

ارسال 91 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌خوانی وتار

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز دو دوره برگزاری جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌خوانی‌ وتار و به منظور تعامل و برقراری مستمر ارتباط گروه‌های هنری استان با گروه‌های هنری استان‌های غرب کشور، سومین دوره آن در اواخر ماه جاری برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان خاطرنشان کرد: هنرمندان استان‌های ایلام، کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، لرستان، همدان، خوزستان، اردبیل و کردستان در این جشنواره حضور دارند.

به گفته وی، تحکیم جنبه‌های مستقل هنر نمایشنامه‌خوانی و درعین حال، تقویت بنیان‌های فرهنگی تئاتر غرب کشور، معرفی و ارزیابی توانایی هنرمندان در قالب فن بیان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره منطقه‌ای است.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان یادآور شد: 91 اثر از هنرمندان استان‌های فوق‌الذکر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که پس از بازبینی آنها 9 اثر برای حضور در بخش پایانی معرفی می‌شود. 

سرپرست حوزه هنری استان کردستان عنوان کرد: استان کرمانشاه با 30 اثر بیشترین و استان‌های ایلام و لرستان کمترین تعداد آثار را داشته‌اند.

به گفته مرادی، 19 اثر از همدان، پنج اثر از آذربایجان‌شرقی و غربی، هفت اثر از اردبیل، پنج اثر از خوزستان و 20 اثر از کردستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی در پایان اذعان داشت: نتیجه بازخوانی آثار ارسال شده و راه‌یافتگان بخش پایانی در این ایام اعلام و راه‌یافتگان به بخش ‌نهایی جشنواره، 30 و 31 خرداد ماه‌جاری نمایشنامه‌‌های خود را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول